Komunikaty prasowe

Nagrody i wyróżnienia
19 mar 2015, 08:22

Provident Polska Finansową Marką Roku 2015

Provident Polska otrzymał nagrodę Finansowa Marka Roku 2015 przyznawaną za szczególne osiągnięcia w promowaniu standardów produktów finansowych.  Firma została doceniona za stworzenie przejrzystej i bezpiecznej oferty pożyczkowej dla klientów indywidualnych i mikroprzedsiębiorców.

Już po raz szósty „Gazeta Finansowa” nagrodziła marki, których działania miały szczególny, pozytywny wpływ na rynek finansowy. Redakcja zwróciła uwagę na firmy, które w 2014 roku postawiły na silny wizerunek, innowacyjność w realizacji kampanii brandingowych, przy jednoczesnym rozwijaniu oferty produktów dostosowanych do potrzeb klientów oraz zmieniających się warunków makroekonomicznych. Provident został doceniony za stworzenie przejrzystej, odpowiedzialnej i bezpiecznej dla konsumentów oferty pożyczkowej dla klientów indywidualnych i małych firm.

Kluczem do sukcesu jest dokładna analiza rynku i oferowanie innowacyjnych rozwiązań, dlatego też rozwijając produkty, dostosowujemy je do zróżnicowanych potrzeb naszych klientów. Przyznany tytuł jest niezależnym potwierdzeniem, że nasze działania idą w dobrym kierunku – mówi Alicja Kopeć, Członek Zarządu. Dyrektor Pionu Prawnego i Ładu Korporacyjnego Provident Polska.

Provident stawia przede wszystkim na elastyczność, dlatego klienci firmy mogą wybrać spłatę w ratach tygodniowych lub miesięcznych, uwolnić się od chwilówek dzięki pożyczce konsolidacyjnej, czy zainwestować w rozwój swojego mikroprzedsiębiorstwa dzięki specjalnej Pożyczce dla Firm. Dodatkowo mikrofirmy może uzyskać obsługę indywidualnego doradcy realizowaną w miejscu prowadzenia działalności oraz korzystać z prawa do zaliczenia kosztów pożyczki do kosztów prowadzonej działalności.

Otrzymany tytuł jest kolejnym wyróznieniem, jakim Provident Polska może pochwalić się w ostatnim czasie. W marcu firma została uhonorowana nagrodą Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik Puls Biznesu. Ponadto dla podwyższania standardów, Provident został sygnatariuszem Kodeksu Etyki Reklamy poddając swoje reklamy pod ocenę niezależnych ekspertów.

Celem konkursu „Finansowa Marka Roku” jest wyróżnienie firm oferujących produkty finansowe najwyższej jakości. Laureaci mogą poszczycić się szczególnymi osiągnięciami wizerunkowymi w Polsce i na świecie. Są to marki uznane w branży i wśród klientów, kojarzące się z niezawodnością, rzetelnością i lojalnością.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa