Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
17 sie 2016, 13:22

500 tabletów w konkursie Providenta

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, rusza z nowym konkursem „Wygraj Tablet”. 500 pierwszych klientów, którzy złożą wnioski i dostaną pożyczkę, wygrają również tablet Lenovo.

Konkurs jest skierowany do klientów, którzy złożą wniosek na Pożyczkę Samoobsługową powyżej 2000 zł w 3,6,12,18 lub 24 miesięcznych ratach. Jeśli w trakcie trwania konkursu klient otrzyma pozytywną decyzję o przyznaniu pożyczki, znajdzie się w gronie 500 pierwszych osób i spłaci pierwszą ratę, wygra tablet marki Lenovo. Akcja rusza 17 sierpnia i potrwa do 13 września.

Nowy konkurs, tym razem skierowany jest do osób korzystających z rozwiązań on-line, ponieważ nasza oferta pożyczek tradycyjnych została na początku tego roku rozszerzona o pożyczkę w pełni dostępną w intrenecie. Chcemy zachęcać klientów do korzystania z naszych nowych produktów – mówi Katarzyna Szerling, członkini zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. - Szansę na zdobycie gadżetu mają wszyscy, którzy spełnią warunki konkursu. Osoby, które w wyznaczonym terminie wezmą Pożyczkę Samoobsługową zgodnie z wytycznymi regulaminu, będą miały możliwość wygrania urządzenia mobilnego.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: https://www.provident.pl/regulamin-konkursu-wygraj-tablet

Konkurs wspierany jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, blisko stu stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa