Komunikaty prasowe

26 sie 2016, 08:30

Provident przedłuża ofertę promocyjną: Zero zł w miesiąc, albo wygodne raty

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, przedłuża akcję promocyjną. Oferta, skierowana do nowych klientów z racji swojej popularności zacznie na nowo obowiązywać od 24 sierpnia. Promocja dostępna jest zarówno w formie internetowej Pożyczki Samoobsługowej, jak i w kanale tradycyjnym.

Akcja promocyjna: zero zł w miesiąc, albo wygodne raty – zachęca nowych klientów do wzięcia Pożyczki Miesięcznej na okres od trzech do osiemnastu miesięcy jednocześnie oferując specjalną korzyść. Jeśli klient spłaci zobowiązanie w całości w ciągu miesiąca – oddaje dokładnie tyle, ile pożyczył. Jeżeli klient nie zdecyduje się na miesięczny okres spłaty, odda pożyczkę zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem spłaty pożyczki. Promocja dotyczy pożyczek w wysokości od 300 zł do 4000 zł. Wszystkie warunki promocji w przedłużonym okresie promocji, pozostają bez zmian.

Do przedłużenia oferty zero w miesiąc, albo wygodne raty zachęciło Providenta duże zainteresowanie ze strony konsumentów.

Niezależnie od obszaru naszego działania zawsze stawiamy na transparentność oraz wygodę klienta, i to właśnie w jasno określonych regułach pożyczania upatrujemy popularności naszej oferty. Klient niezależnie od tego, na jaki okres spłaty zdecyduje się przy podpisywaniu pożyczki ma dokładnie wyliczone, ile powinien oddać w określonym czasie - mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu E-Commerce i Komunikacji Marketingowej Provident Polska.

Promocja została przedłużona o dwa miesiące - od 24 sierpnia do 25 października i skierowana jest do nowych klientów. Oferta dotyczy Pożyczki Miesięcznej na konto lub w gotówce spłacanej w 3, 6, 12 lub 18 miesięcznych ratach, o całkowitej kwocie pożyczki od 300 zł do 4000 zł. Pożyczka promocyjna będzie również dostępna w ofercie sieci agenckiej.

Akcja wspierana jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, blisko stu stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

Pliki do pobrania