Komunikaty prasowe

Odpowiedzialny biznes
14 lis 2016, 10:27

Provident po raz kolejny partnerem Ogólnopolskiego Dnia bez Długu

Po raz kolejny Provident Polska w dniach 14-18 listopada prowadzi działania edukacyjne pod hasłem Tydzień bez długów. Akcja skierowana jest do klientów oraz pracowników firmy, a jej celem jest propagowanie idei odpowiedzialnego pożyczania. Działania wpisują się w obchody Ogólnopolskiego Dnia bez Długu, którego termin przypada na 17 listopada.

Provident Polska, lider wśród firm pożyczkowych w Polsce, we wszystkich aspektach swojej działalności przykłada bardzo dużą wagę do etyki. Na każdym etapie, od oferowania produktu po jego spłatę spółka dba, aby jej komunikaty były jasne i zrozumiałe, a działania przejrzyste. Dotyczy to również procesu windykacji i oznacza pomoc w przypadku trudności w spłacie zobowiązania dzięki wypracowaniu rozwiązań korzystnych dla obu stron.

Zaciągając zobowiązanie finansowe, powinniśmy uwzględnić spłatę miesięcznej raty w domowym budżecie. Oczywiście zawsze mogą pojawić się niespodziewane okoliczności, wtedy może nam na spłatę zobowiązania po prostu zabraknąć pieniędzy. Pierwszą rzeczą, którą powinniśmy wtedy zrobić, to nie czekać na moment kolejnej spłaty, nie zaciągać nowego zobowiązania finansowego, tylko skontaktować się z instytucją, w której mamy dług i wyjaśnić sytuację, szukając wspólnie rozwiązania problemu - podkreśla Marcin Żuchowski, Dyrektor ds. Ryzyka Kredytowego, członek zarządu Provident Polska.

Inicjatywa, w którą włącza się Provident Polska, ma na celu zwrócenie uwagi klientów na problem zadłużenia i traktowania długów jako wstydliwego problemu. Firma poprzez swoje działania pokazuje, że ponosi odpowiedzialność za klienta również w trudnych sytuacjach oraz pomaga w przypadku wystąpienia kłopotów w spłacie. Już przy pierwszym pojawieniu się problemu klienci mogą liczyć na propozycję indywidualnych rozwiązań, najlepszych i najbezpieczniejszych dla obu stron. Dodatkowo, firma przewiduje w trudnych momentach okresowe wstrzymanie płatności, aby nie dopuścić do zwiększania zaległości i tym samym chronić konsumenta przed spiralą długów.

O problemie zadłużenia należy mówić szeroko. Nasza inicjatywa „Tydzień bez długów” ma na celu propagowanie idei odpowiedzialnego pożyczania i zwrócenie uwagi klientów na problem zadłużenia. Chcemy pokazać podejście firmy i jej pracowników do odzyskiwania zadłużenia. Poprzez te działania przypominajmy klientom, że zawsze są na pierwszym miejscu, a ich komfort jest dla nas najważniejszy - podkreśla Karolina Łuczak Kierownik ds. Komunikacji w Provident Polska.

Pliki do pobrania