Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
17 sie 2017, 10:50

Klienci Providenta zrealizują swoje plany dzięki wygranej w konkursie

Remont mieszkania, obóz sportowy dla syna, romantyczne oświadczyny czy zakup perkusji – to tylko niektóre z planów, które zrealizują klienci Provident Polska za pieniądze wygrane w konkursie na 20-lecie firmy. Lider rynku pożyczkowego podsumował urodzinowy konkurs, w którym pula nagród wyniosła aż 800 000 zł. W zabawie wzięło udział ponad pięć tysięcy osób, a nagrody trafią do 400 z nich.

W konkursie z okazji 20-lecia Provident Polska mogła wziąć udział każda osoba, która między 5 a 24 lipca wzięła pożyczkę na dowolną kwotę. Konkurs przeznaczony był zarówno dla osób, które skorzystały z usługi poprzez doradcę, jak i internet. Warunkiem było wykonanie zadania konkursowego – przesłanie SMS-em odpowiedzi na pytanie „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł?”.

Zadanie konkursowe było nieprzypadkowe. Nawiązywało do naszego hasła „Wierzymy w Twój plan” – podkreśla Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska. – Cieszymy się, że już od 20 lat możemy wspierać Polaków w realizacji ich planów. Udzieliliśmy w tym czasie pożyczek ponad 4 mln osób, pomogliśmy im zrealizować ponad 15 mln planów. Jesteśmy dumni z tych liczb, chcieliśmy podziękować naszym klientom za 20 lat współpracy, stąd pomysł zorganizowania konkursu, w którym mogli wygrać dodatkowy zastrzyk gotówki – dodaje.

Swoje zgłoszenia do konkursu przesłało łącznie 5234 klientów, spośród których wyłoniono 400 zwycięzców. Otrzymają oni po 2000 zł. Jakie plany chcą zrealizować za te pieniądze? Wiele z nich związanych jest z rozwojem osobistym i zawodowym, np. kurs pilatesu, lekcje angielskiego, kurs na prawo jazdy, a także uruchomienie strony internetowej dla swojej firmy czy… założenie pasieki.   Co ciekawe, wśród odpowiedzi bardzo często pojawiały się także plany związane z realizacją marzeń najbliższych. Osoby biorące udział w konkursie deklarowały, że za wygrane pieniądze zakupią np. pobyt w spa dla mamy, wakacyjną wycieczkę dla rodziców, komputer dla wnuka, pianino dla córki, saksofon dla męża czy też lot balonem z dla siebie i małżonki z okazji rocznicy ślubu. W gronie nagrodzonych znalazł się też ojciec, który zbierał pieniądze na samochód dla córki – zupełnie jak w reklamie będącej częścią urodzinowej kampanii Providenta, w której pokazany został zmieniający się na przestrzeni lat „Plan na 4 kółka” – 20 lat temu był to wózek dla dziecka, dziś samochód dla dorosłej córki.

Na wykonanie zadania konkursowego każdy klient miał 14 dni od dnia podpisania umowy. Codziennie – począwszy od 19 lipca – przez 20 kolejnych dni komisja konkursowa wyłaniała 20 laureatów, którzy przesłali najbardziej interesujące i kreatywne odpowiedzi. W sumie do zwycięzców trafi łącznie 800 000 zł.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa