Provident Polska ponownie wybrał Isobar

Drukuj

Największa instytucja pożyczkowa w Polsce wybrała agencję reklamową, która będzie odpowiedzialna za koncepty kreatywne i strategiczne, komunikację ATL i BTL oraz projekty digitalowe firmy. Wybór Providenta ponownie padł na agencję Isobar, z którą firma współpracowała przez ostatnie dwa lata.

 

Nasza oferta nieustannie się rozwija, wprowadzamy nowe produkty finansowe, które można kupić już nie tylko w tradycyjny sposób – u doradcy, ale także przez internet. W związku z tym musimy umiejętnie trafiać z komunikacją do coraz bardziej różnorodnej grupy klientów – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej. – Propozycja Isobar Polska najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Liczymy na to, że dzięki dalszej współpracy będziemy konsekwentne budować pozycję lidera na rynku usług finansowych.

Provident rozpoczął współpracę z Isobarem pod koniec 2015 roku. W zorganizowanym przez spółkę w tym roku przetargu na agencję reklamową Isobar ponownie okazał się najlepszy. Umowa z firmą zostanie zawarta na kolejne dwa lata.

Bardzo cieszymy się z przedłużenia współpracy z Provident Polska. Nasza wygrana w tym przetargu dowodzi, że wysoka jakość usług kreatywno-strategicznych oraz doświadczony zespół obsługi klienta to zalety, które wysoko cenią nasi klienci – komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Isobar Poland Group. 

Isobar Polska to agencja strategiczno-kreatywna działająca w ramach Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska). Agencja realizuje projekty marketingowe dla klientów takich jak Provident, Jeronimo Martins, Skoda Polska, McDonald’s czy Play. 

Provident Polska należy do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma obecna jest w Polsce od 20 lat, zajmując pozycję niekwestionowanego lidera ryku pożyczek pozabankowych. Do tej pory z jej usług skorzystały już ponad 4 mln klientów.

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A. jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: Pożyczkę konsumencką (w różnych wariantach: pożyczkę online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną i pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie.

W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015 i 2016 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku Provident, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma pięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (2013, 2014, 2015, 2016, 2017).

Kontakt dla mediów

Joanna Cabaj - Bonicka
Ekspert ds. PR
Joanna.Cabaj-Bonicka@provident.pl
Provident Polska
tel.: +48 22 4554819
Karolina Łuczak
Karolina Łuczak
Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej
karolina.luczak@provident.pl
Provident Polska
tel.: + 48 22 455 48 39