Komunikaty prasowe

Nagrody i wyróżnienia
09 lut 2018, 07:00

Provident Polska z nagrodą „Złota mowa reklamowa” od TVP

Provident Polska logo

Provident Polska otrzymał wyróżnienie za wzorcową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych ma antenach TVP.

Największa firma pożyczkowa w Polsce, działająca na rynku od ponad 20 lat znalazła się w wąskim gronie firm i instytucji nagrodzonych przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

„Od wielu lat niezmiennie przekazy na wysokim poziomie językowym: poprawne pod katem gramatyki, ortografii, interpunkcji i fonetyki. Nienaganne stylistycznie, prezentujące wzorcową kulturę przekazu. Wyraźna troska o dobrą, rzetelną komunikację z odbiorcą (zamieszczanie dużych, czytelnych i zrozumiałych przypisów). Przełamywanie schematów slangu branżowego. W przypadku bardzo rzadkich mankamentów – natychmiastowa gotowość zmiany” – czytamy w uzasadnieniu szczegółowym do nagrody.

W Provident Polska bardzo dużą wagę przywiązujemy do jasnej i rzetelnej komunikacji z klientem. Dbamy o to, by nasze reklamy były nie tylko poprawne językowo czy atrakcyjne graficznie, ale także niosły ze sobą zrozumiały przekaz i budowały wizerunek Providenta jako marki przyjaznej konsumentowi. Bardzo cieszymy się z tego, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej.

W tym roku wyróżnienie „Złota mowa reklamowa” trafiło do zaledwie kilku podmiotów. Oprócz Provident Polska nagrodzone zostało m.in. Ministerstwo Rozwoju, Grupa Lotos, Hochland i Media Expert.

 

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa