Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
08 lut 2019, 08:53

„Zawsze chciałam mieć takie coś” - nowy spot Providenta

Provident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu reklamowego z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. Kampania jest wsparciem promocyjnym pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy.

To już drugi spot z kampanii pod hasłem „Zawsze chciałeś mieć takie coś”, która wystartowała na początku tego roku. Tym razem bohaterką jest młoda kobieta testująca nową odśnieżarkę. Jeździ wokół swojego domu, odważnie wchodzi w zakręty i z ogromnym uśmiechem na ustach śpiewa: „Zawsze chciałam mieć takie coś” i „Właśnie po to, by jeździć nią”. Wszystko na melodię znanego polskiego przeboju. Klimatu reklamie dodaje także przepiękny, górski krajobraz zimą.

- To kolejna odsłona kampanii, z wykorzystaniem modnego ostatnio trendu powrotu do lat 90-tych. Pierwsza kreacja, w której bohaterem był młody tata, śpiewający córce o zakupie czarnego keybordu, spotkała się z pozytywnym odbiorem. W nowym spocie opowiadamy historię kobiety, mieszkającej w górach, która marzyła o odśnieżarce, a testowanie nowo zakupionego sprzętu sprawia jej ogromną radość – opowiada Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych. – Tą kolejną historią chcemy pokazać naszym klientom, że nieważne o czym marzą, dla nas każdy plan klienta jest tak samo ważny. Wierzymy w te plany i od wielu lat je wspieramy – dodaje.

Spot i materiały digitalowe w ramach nowej odsłony kampanii są wsparciem promocyjnym dla oferty produktowej – „Pożyczki na 48 miesięcy”, czyli długoterminowej pożyczki online. To pierwsza pożyczka w portfolio produktów Providenta, którą nowi klienci będą mogli spłacać w miesięcznych ratach nawet przez cztery lata. Atrakcyjna dla pożyczkobiorców jest także wysokość RRSO, która może wynieść tylko 9,87 %.

Nowa pożyczka jest dostępna jest wyłącznie dla nowych klientów w kanale internetowym na stronie provident.pl. Klienci będą mogli pożyczyć od 5 000 do 20 000 złotych. Mogą z niej skorzystać osoby, które pozytywnie przejdą weryfikację oceny zdolności kredytowej.

– Kampania reklamowa promująca „Pożyczkę na 48 miesięcy” będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Zostanie także wzmocniona poprzez aktywności internetowe – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

*************

Oferta produktowa „Pożyczka na 48 miesięcy” obowiązuje od 29.11.2018 r. i dotyczy pożyczki oferowanej przez Internet spłacanej w 48 miesięcznych ratach w kwotach od 5.000 zł do 20.000 zł. Z oferty „Pożyczka na 48 miesięcy” mogą skorzystać wyłącznie Nowi klienci. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,87%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10.000 zł, całkowita kwota do zapłaty 13.128,96 zł, oprocentowanie stałe 5%, całkowity koszt kredytu 3.128,96 zł (w tym: prowizja 1.881 zł, odsetki 1.247,96 zł), 48 miesięcznych równych rat po 273,52 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 9.11.2018 r. na reprezentatywnym przykładzie "Pożyczki na 48 miesięcy".

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Magda Maślana

Magda Maślana

Ekspert ds. PR