Informacje biznesowe

Szukaj komunikatów

2015 rok pod znakiem bezpieczeństwa konsumentów

Ustawa regulacyjna, nowe wymogi w reklamach finansowych i szersza oferta sektora pożyczkowego, na który coraz chętniej spoglądają bankowcy – to kluczowe wydarzenia w branży pożyczkowej w 2015 roku. ...Czytaj dalej

Rynek pożyczkowy już myśli o wiośnie

Od kilku lat polski rynek pożyczkowy dynamicznie się zmienia. Firmy oferują coraz tańsze i lepiej dopasowane pożyczki do potrzeb klientów, a sami klienci przekonują się do tego typu produktów. Według liderów branży nowelizacja ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym, rosnące wysokości pożyczek, czy nowe kanały sprzedaży, to zapowiedź kolejnych pozytywnych zmian w sektorze w przyszłym roku. ...Czytaj dalej

Provident Polska wybrał agencję reklamową

Provident Polska, lider rynku pożyczkowego w Polsce, wybrał nową agencję reklamową. Isobar Polska będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL oraz projekty digitalowe firmy. ...Czytaj dalej

Provident Polska partnerem VII Kongresu Kobiet

Firma Provident Polska jest w tym roku partnerem Kongresu Kobiet. Uczestniczki imprezy będą mogły wziąć udział w warsztacie Providenta na temat zarządzania domowym budżetem i gospodarowania pieniędzmi. ...Czytaj dalej

Mocne wyniki finansowe Grupy IPF - Sprawozdanie finansowe za pierwsze półrocze 2015 roku

        Najważniejsze informacje      Mocne wyniki finansowe          Silny bazowy wzrost zysku przed opodatkowaniem i pozycjami nadzwyczajnymi o 16% (7,5 mln GBP), przed uwzględnieniem dodatkowych inwestycji na nowych rynkach wynoszących 3,3 mln GBP oraz niekorzystnego wpływu kursów walutowych w wysokości 8,0 mln GBP        Zysk Grupy przed opodatkowaniem i pozycjami nadzwyczajnymi...Czytaj dalej

Niemal jeden na trzech klientów chwilówek czuje się oszukany ofertą za 0 zł

Firmy chwilówkowe reklamują coraz większe kwoty, które można według nich pożyczyć za „0 zł”. Doświadczenia klientów, którzy uwierzyli zachętom i skusili się na taką ofertę, pokazują jak szybko „darmowa” pierwsza pożyczka okazała się bardzo kosztowna.  Jak wynika z badania Provident Polska przeprowadzonego przez Millward Brown przeciętny konsument oferty „chwilówkowej” (szybkich...Czytaj dalej