Akcje marketingowe i promocje

Szukaj komunikatów

Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. ...Czytaj dalej

Ponad 350 młodych blogerów chętnych do pisania o codziennych finansach

Ponad 350 kandydatów na gwiazdy blogesfery wzięło udział w castingu zorganizowanym w ramach projektu edukacyjnego Providenta Coztymhajsem.pl. Kandydaci musieli przekonać jury, że to właśnie oni  będą najciekawiej pisać o codziennych finansach i pierwszych samodzielnych doświadczeniach z zarządzaniem domowym budżetem. ...Czytaj dalej

500 tabletów w konkursie Providenta

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, rusza z nowym konkursem „Wygraj Tablet”. 500 pierwszych klientów, którzy złożą wnioski i dostaną pożyczkę, wygrają również tablet Lenovo. Konkurs jest skierowany do klientów, którzy złożą wniosek na Pożyczkę Samoobsługową powyżej 2000 zł w 3,6,12,18 lub 24 miesięcznych ratach. Jeśli w trakcie trwania konkursu klient otrzyma pozytywną...Czytaj dalej

Provident rozszerza ofertę promocyjną: Zero zł w miesiąc, albo wygodne raty

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, rozszerza akcję promocyjną. Od 9 maja oferta, skierowana do nowych klientów, dostępna jest zarówno w formie internetowej Pożyczki Samoobsługowej, jak i w kanale tradycyjnym.Czytaj dalej

Gwarancja najniższej raty w Providencie

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce rusza z wiosenną promocją „Gwarancja najniższej raty”. W ramach akcji, jeżeli klient znajdzie tańszą pożyczkę na rynku, firma zwróci mu różnicę pomiędzy kosztami Providenta, a ofertą konkurencji. ...Czytaj dalej

Nowe logo i nowa promocja

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, zmienia kolory, wprowadzając nowe logo i identyfikację. Wraz z nowym otwarciem, rusza promocja „Wypisz wymaluj”. Firmy chcąc dotrzeć do klientów, muszą zmieniać się wraz z ich oczekiwaniami. ...Czytaj dalej