Akcje marketingowe i promocje

Szukaj komunikatów

Rach Ciach – tniemy koszty pożyczek w Provident Polska

Provident Polska, lider rynku pożyczkowego 30 września rusza z nową kampanią reklamową. W ramach promocji koszt całkowity pożyczek to tylko 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki i ani grosza więcej. Kampania opiera się na promocji pożyczki miesięcznej w Pakiecie Elastycznym i skierowana jest do nowych Klientów, a także klientów którzy wzięli udział w promocji „Akcja Kalkulacja”. ...Czytaj dalej

Akademia Rodzinnych Finansów w nowej odsłonie

Provident Polska rusza z odświeżonym i nowoczesnym portalem edukacyjnym „Akademia Rodzinnych Finansów”. Strona w przystępny sposób pokaże, jak ugryźć finanse, gdzie szukać oszczędności i jak zrównoważyć wydatki na potrzeby i przyjemności. ...Czytaj dalej

Nie czekaj. Działaj! – nowa kampania Providenta

Provident Polska, lider rynku pożyczkowego od 19 sierpnia rusza z nową kampanią reklamową. Akcja ma dwa elementy – pierwszy promuje pożyczki z Pakietu Elastycznego, drugi mówi o promocyjnej ofercie dla nowych klientów. ...Czytaj dalej

A jak auto, W jak wakacje - nowa lipcowa kampania Providenta

Lider rynku pożyczkowego Provident Polska od 1 lipca rusza z nową kampanią reklamową. Akcja przypomina o możliwości skorzystania z wyższych kwot pożyczek, dostępnych w ofercie Providenta. Sektor pożyczkowy przez wielu konsumentów kojarzony jest z małymi kwotami pożyczek udzielanymi na krótki czas. ...Czytaj dalej

Provident zmienia się dla klientów

Provident – lider rynku pożyczkowego w Polsce, z myślą o klientach zmienia swój główny produkt – pożyczkę spłacaną co tydzień. Firma wprowadza trzy pakiety: Standard, Standard Plus oraz Elastyczny, dzięki którym klienci będą mogli jeszcze łatwiej dostosować swoje możliwości i potrzeby do warunków spłaty. ...Czytaj dalej

Polscy klienci Providenta optymistycznie o domowych finansach

39 proc. klientów Providenta w Polsce spodziewa się poprawy swojej sytuacji finansowej w ciągu najbliższego roku, a tylko 14 proc. z nich uważa, że się pogorszy. Tak wynika z badania firmy GfK, przeprowadzonego w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Meksyku wśród pożyczkobiorców Providenta. ...Czytaj dalej