Jak co roku w listopadzie organizujemy w firmie wewnętrzną kampanię #EcoNovember
— Provident Polska (@Provident_PL) November 8, 2024
W tym roku koncentrujemy się na zagadnieniach technologicznych.
1 min rozmowy telefonicznej to 0,1 g CO2
1 SMS to 0,014 g CO2
1 GB wysłanych danych to 0,3 kg CO2#ecofriendly #sustainability #gogreen pic.twitter.com/au6G6wJCEV
#ESG_NaCoDzień w @Provident_PL
— Provident Polska (@Provident_PL) November 7, 2024
Jak jeszcze w praktyce wprowadzamy do funkcjonowania firmy ideę zrównoważonego zarządzania? Możesz sprawdzić w naszym najnowszym Raporcie: https://t.co/jI9xpgmKPQ pic.twitter.com/UaM8yBRzDF
Rozpoczęliśmy współpracę z agencją reklamową #Plej, która będzie kompleksowo odpowiedzialna za realizację kampanii 360 stopni, obejmujących tradycyjne kanały reklamowe - jak telewizja i internet - jak również działania w mediach społecznościowych.
— Provident Polska (@Provident_PL) November 6, 2024
Więcej: https://t.co/S4TUQT7tQb pic.twitter.com/OWw0lild84
Raport Społeczny to kompendium wiedzy o naszej działalności w takich obszarach jak: