Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
29 sie 2013, 14:58

Nowa promocja Providenta – do wygrania 24 tys. złotych

Provident rozpoczął nową kampanię promocyjną. Jako jeden z największych graczy w branży, firma nadaje ton i zachęca  obecnych i potencjalnych Klientów do skorzystania z oferty. 28 sierpnia ruszyła loteria, w której do wygrania jest 10 nagród po 24 tys. złotych oraz kilka tysięcy nagród o wartości 50 zł.

Na co wydałbyś 24 tys. złotych?

Pomysł na najnowszą kampanię reklamową opiera się na formule sondy ulicznej, która zostanie zaprezentowana w formie 30 i 15 sekundowego spotu. W każdym z nich padnie pytanie o to, co zrobilibyśmy z dodatkową, niemałą wygraną. Nowa komunikacja jest wielokanałową kampanią wykorzystującą szerokie spektrum mediów: oprócz wspomnianej kampanii telewizyjnej, także radio, prasę, internet oraz BTL.

Nowy wózek, czy lodówka pełna lodów

W loterii może wziąć udział każdy, kto między 28 sierpnia a 1 października podpisze umowę pożyczki w Providencie. Codziennie do wygrania jest 140 nagród po 50 zł, zaś 10 nagród głównych o wartości 24 tysięcy złotych zostanie rozlosowanych po zakończeniu loterii.

Rynek firm pożyczkowych jest dynamiczny a gracze rynkowi w naturalny sposób będą konkurować o Klienta, wprowadzając nową komunikację marketingową. Zabiegamy o Klienta jak każda inna firma, starając się przedstawić mu jak najatrakcyjniejszą propozycję. Dobrze rozpoznajemy potrzeby naszych Klientów i szybko na nie reagujemy. Sądzę, że nasza najnowsza kampania spotka się z pozytywnym odbiorem. Realizacja własnych marzeń, a także codziennych potrzeb może być łatwiejsza dzięki takiej wygranej. Chodzi przecież o niebagatelną kwotę 24 tys. złotych, którą wypłacimy 10 szczęśliwcom. Jest o co grać. - mówi Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Provident Polska.

Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja White Rabbit, za dobór mediów OMD, zaś sama koncepcja Loterii została przygotowana przez Agencję Albedo Marketing.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Karolina Kalinowska