Komunikaty prasowe
Provident rozpoczął nową kampanię promocyjną. Jako jeden z największych graczy w branży, firma nadaje ton i zachęca obecnych i potencjalnych Klientów do skorzystania z oferty. 28 sierpnia ruszyła loteria, w której do wygrania jest 10 nagród po 24 tys. złotych oraz kilka tysięcy nagród o wartości 50 zł.
Na co wydałbyś 24 tys. złotych?
Pomysł na najnowszą kampanię reklamową opiera się na formule sondy ulicznej, która zostanie zaprezentowana w formie 30 i 15 sekundowego spotu. W każdym z nich padnie pytanie o to, co zrobilibyśmy z dodatkową, niemałą wygraną. Nowa komunikacja jest wielokanałową kampanią wykorzystującą szerokie spektrum mediów: oprócz wspomnianej kampanii telewizyjnej, także radio, prasę, internet oraz BTL.
Nowy wózek, czy lodówka pełna lodów
W loterii może wziąć udział każdy, kto między 28 sierpnia a 1 października podpisze umowę pożyczki w Providencie. Codziennie do wygrania jest 140 nagród po 50 zł, zaś 10 nagród głównych o wartości 24 tysięcy złotych zostanie rozlosowanych po zakończeniu loterii.
Rynek firm pożyczkowych jest dynamiczny a gracze rynkowi w naturalny sposób będą konkurować o Klienta, wprowadzając nową komunikację marketingową. Zabiegamy o Klienta jak każda inna firma, starając się przedstawić mu jak najatrakcyjniejszą propozycję. Dobrze rozpoznajemy potrzeby naszych Klientów i szybko na nie reagujemy. Sądzę, że nasza najnowsza kampania spotka się z pozytywnym odbiorem. Realizacja własnych marzeń, a także codziennych potrzeb może być łatwiejsza dzięki takiej wygranej. Chodzi przecież o niebagatelną kwotę 24 tys. złotych, którą wypłacimy 10 szczęśliwcom. Jest o co grać. - mówi Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Provident Polska.
Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja White Rabbit, za dobór mediów OMD, zaś sama koncepcja Loterii została przygotowana przez Agencję Albedo Marketing.