Komunikaty prasowe

Pozostałe informacje
06 lut 2014, 15:04

Provident z nową stroną korporacyjną

Firma Provident, należąca do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance, otworzyła nową, korporacyjną stronę internetową. Nowa witryna, dostępna pod adresem www.providentpolska.pl pełni funkcję informacyjną dla wszystkich zainteresowanych działalnością firmy w Polsce. Za kreację i wdrożenie serwisu www odpowiedzialny był zespół BrainJuice Interactive, działający w ramach BrainJuice Group.

Strona www.providentpolska.pl, została zbudowana w celu przedstawienia firmy jako wiarygodnej, przejrzystej i odpowiedzialnej spółki giełdowej, która oferuje swoim klientom produkty oparte na idei odpowiedzialnego pożyczania. Na nowej stronie znaleźć można informacje dotyczące historii instytucji i jej działalności biznesowej, wiadomości o odpowiedzialnym pożyczaniu i ofercie oraz stronę dotyczący działań Providenta związanych z odpowiedzialnością społeczną. Specjalnie dla inwestorów giełdowych powstał serwis relacji inwestorskich z bieżącymi notowaniami giełdowymi. Osoby zainteresowane aktualnościami i najważniejszymi wydarzeniami związanymi z firmą znajdą je w serwisie biura prasowego.

Na nowej stronie www.providentpolska.pl, w odróżnieniu od strony www.provident.pl, nie prowadzimy działań sprzedażowych. Strona powstała z myślą o wszystkich osobach, które szukają informacji o Providencie – dziennikarzach, inwestorach, liderach opinii, kandydatach do pracy. Zależało nam również na ułatwieniu kontaktu z naszą firmą poprzez formularz kontaktowy oraz forum dyskusyjne. – komentuje Karolina Łuczak, Koordynator ds. Projektów PR z Provident Polska S.A.

Za kreację, stworzenie i wdrożenie serwisu www odpowiedzialny był zespół BrainJuice Interactive, działający w ramach BrainJuice Group. Agencja opracowała architekturę strony, przygotowała kreacje oraz stworzyła animacje dla każdej z podstron serwisu.

 BrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.

W skład BrainJuice Group wchodzą:

  • BrainJuice Strategy - Konsulting strategiczny
  • House of Numbers - Dom badawczo-analityczny
  • Web Search Factory - Agencja SEM & SEO
  • BrainJuice Interactive - Agencja interaktywna
  • Future PR - Agencja Web PR
  • SalesMachines - Outsourcing działań sprzedażowych
  • Software Focus - zewnętrzny dział IT

 

Więcej informacji o BrainJuice Group dostępnych jest na stronie www.BrainjJuice.pl.

 

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa
Zdjęcie Małgorzata Domaszewicz

Małgorzata Domaszewicz

Kierownik ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu