Komunikaty prasowe
22 września Provident z sukcesem zakończył przeprowadzkę swojego Contact Center. Nowa siedziba znacznie odbiega od stereotypowego call center – gdzie pracownicy są upchani przy ciasnych stanowiskach na otwartej powierzchni, a hałas nie pozwala się skupić.
Biuro zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalny komfort pracy. Wykorzystano m.in. materiały o podwyższonych parametrach akustycznych, co pozwoliło wyciszyć powierzchnie otwarte. Układ piętra pozwolił również na bardzo efektywne rozmieszczenie poszczególnych zespołów – mówi Radosław Wierzchowski, Dyrektor Departamentu Zarządzania Majątkiem w firmie Provident.
Eurocentrum Alfa jest budynkiem biurowym klasy A. Na 21 kondygnacjach znajduje się 14 741 m2 powierzchni użytkowej. Provident zajmuje 2 piętra, czyli 2 097 m2. Budynek posiada 6 szybkobieżnych wind, parking podziemny liczący 241 miejsc, infrastrukturę dla rowerzystów (stojaki, prysznice etc.), hol recepcyjny oraz całodobową ochronę. Zaletą lokalizacji jest bliskość głównych węzłów i szlaków komunikacyjnych.
Jakość poprzez integrację
Na uwagę zasługuje fakt, że Provident stawia w zupełności na własne zasoby w całym łańcuchu obsługi klienta. Jest to związane ze strategią silnej integracji działań biznesowych.
Decyzja o poleganiu na własnych zasobach jest podyktowana przez nasze standardy korporacyjne. Działamy w niezwykle wrażliwym segmencie usług finansowych, gdzie kluczową rolę odgrywa ochrona danych oraz odpowiedzialna polityka zarządzania informacją – mówi Martyna Adamczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w firmie Provident. Co więcej, obsługa naszych klientów wymaga dużej wiedzy, dlatego aby utrzymać wysoką jakość mamy bardzo rozbudowany program szkoleń zarówno z produktów firmy, jak i ogólnych aspektów obsługi, takich jak netykieta – dodaje.
Provident XXI wieku
W porównaniu z wcześniejszą siedzibą Contact Center Providenta zwiększono liczbę pomieszczeń do spotkań. W nowym biurze jest ich aż 12. Wśród nich znajdują się pokoje dedykowane wideokonferencjom, a także dwie duże sale, których funkcjonalność pozwala na utworzenie jednej dużej powierzchni.
Dodatkowo przy każdej sali, z możliwością rezerwacji przez program Outlook, jest zamontowany monitor dotykowy, na którym są wyświetlane informacje o rezerwacji danego pomieszczenia – istnieje także możliwość sprawdzenia statusu pozostałych. Pracownicy biura z poziomu ekranu dotykowego, czyli znajdując się przy sali, mogą ją zarezerwować na spotkanie ad hoc bez konieczności wracania do stanowiska.
W nowym biurze na każdym piętrze znajdują się cztery w pełni wyposażone kuchnie, a także pomieszczenie do relaksu.