Komunikaty prasowe

Pozostałe informacje
23 mar 2015, 10:17

Katarzyna Szerling dyrektorem marketingu Provident Polska

Katarzyna Szerling awansowała na stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu Provident Polska. Będzie odpowiedzialna za całą strategię marketingową spółki.

Katarzyna Szerling awansowała z pozycji Dyrektora Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem. Na nowym stanowisku zastąpiła Katarzynę Jóźwik. Jako Dyrektor Pionu Marketingu będzie odpowiadać za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Rozwijając produkty, dostosowujemy je do jak najbardziej zróżnicowanych oczekiwań naszych klientów. Obecnie mogą oni wybrać spłatę w ratach tygodniowych lub miesięcznych, uwolnić się od chwilówek dzięki pożyczce konsolidacyjnej, czy finansować bieżące potrzeby swojego mikroprzedsiębiorstwa dzięki specjalnej Pożyczce dla Firm. Ostatnią wprowadzoną przez nas nowością jest pożyczka z „Szybką Premią”, dzięki której już po miesiącu spłacania zobowiązania można otrzymać nawet do 1000 zł premii – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.

Pracę w Providencie rozpoczęła w kwietniu 2013 r. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, zarządzaniu marką oraz segmentami klientów, sprzedaży produktów finansowych, rozwoju nowych obszarów biznesowych, które zdobywała m.in. w Direct Group Bertelsmann i Kredyt Banku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Przed nami nowe wyzwania, a mocno rozbudowana oferta produktowa w poprzednim roku czeka na swoją kontynuację i nowe rozwiązania. W strategii na 2015 r. kierujemy się ku innowacyjności, dlatego teraz stawiamy na rozwiązania digitalowe – dodaje Katarzyna Szerling.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa