Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
Produkty i usługi
01 lip 2015, 10:37

A jak auto, W jak wakacje - nowa lipcowa kampania Providenta

Lider rynku pożyczkowego Provident Polska od 1 lipca rusza z nową kampanią reklamową. Akcja przypomina o możliwości skorzystania z wyższych kwot pożyczek, dostępnych w ofercie Providenta.

Sektor pożyczkowy przez wielu konsumentów kojarzony jest z małymi kwotami pożyczek udzielanymi na krótki czas. Nowa kampania ma trafiać szczególnie do osób, które dotychczas nie rozważały oferty Providenta, z powodu braku wiedzy o wyższych kwotach pożyczek w tej ofercie.

Akcja promocyjna opiera się na powiedzeniach: „jak się nie ma co się lubi, to się bierze pożyczkę w Providencie i już się ma” oraz na parafrazie powiedzenia „jak się powiedziało A, o trzeba powiedzieć B”. W spocie jest mowa o tym, że można otrzymać szybką pożyczkę do 10 000 złotych z wygodną dla klienta ratą.

W kampanii zwracamy uwagę, że w Providencie można otrzymać pożyczkę nie tylko szybko i wygodnie, ale też w dużych kwotach - do 10 tysięcy złotych. Taka pożyczka może zaspokoić większe potrzeby zakupowe konsumentów. Jednocześnie to rozsądna i odpowiedzialna oferta pożyczkowa – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Celem kampanii jest trafienie z ofertą do nowych i bardziej wymagających grup pożyczkobiorców. Tych, którzy planują swoje większe wydatki i skoncentrowani są na podnoszeniu standardu życia. Ci konsumenci są zainteresowani wyższymi kwotami pożyczki.  Nowa kampania przypomina im, że Provident ma takie kwoty w swojej ofercie i oferuje je na atrakcyjnych warunkach – dodaje Katarzyna Szerling.

Pamiętając o zróżnicowanych potrzebach klientów, firma stawia przede wszystkim na elastyczność, dlatego klienci Providenta mogą wybrać spłatę w mikroratach tygodniowych lub rozłożyć ją na wygodne raty miesięczne. Dodatkowo Provident proponuje pożyczkę konsolidacyjną, dzięki której klient może uwolnić się od zobowiązań w firmach chwilówkowych i odpowiedzialnie zarządzić swoim zadłużeniem oraz lepiej gospodarować domowym budżetem.

Akcja jest wspierana nowymi spotami reklamowymi w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację BTL i internet odpowiada AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa od 1 do 31 lipca.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa