Komunikaty prasowe
Provident Polska, lider rynku pożyczkowego od 19 sierpnia rusza z nową kampanią reklamową. Akcja ma dwa elementy – pierwszy promuje pożyczki z Pakietu Elastycznego, drugi mówi o promocyjnej ofercie dla nowych klientów.
Kampania opiera się na promocji Pakietu Elastycznego i jego głównej zalety dla klienta. Jest nią możliwość zawieszenia spłaty pożyczki w przypadku nadzwyczajnych wydarzeń (pobyt w szpitalu, kradzież mienia, zniszczenie mieszkania), albo po prostu jeśli klient tego chce. Drugi element kampanii to promocja Lekki Start dla nowych klientów, w której można zyskać do 300 zł rabatu, biorąc 1000 zł pożyczki.
Pakiet Elastyczny umożliwia wzięcie pożyczki z dostawą gotówki do domu klienta oraz spłatę rat pożyczki poprzez doradcę podczas wizyt w domu pożyczkobiorcy. Zgodnie z umową pożyczający ma możliwość okresowego zamrożenia spłaty do 4 tygodni w razie wystąpienia zdarzeń losowych. Jest również możliwość okresowej przerwy w spłacie na wniosek klienta do 4 tygodni. Klient ma też gwarancję, że koszt pożyczki nigdy nie będzie wyższy (brak opłat za zaległości, brak odsetek karnych), a w przypadku wcześniejszej spłaty koszty są zmniejszane proporcjonalnie do okresu wykorzystania.
Humorystyczne spoty mają zaintrygować odbiorców odpowiedziami na pytania: czym różni się spłata pożyczki w Providencie od wuja Edwarda na weselu i czym różni się Provident od cioci z Ameryki? Wskazywane są w nich korzyści wynikające ze skorzystania pożyczek w Providencie.
Nową, obowiązującą od końca lipca, ofertę naszej pożyczki oparliśmy na badaniach klientów, którzy podkreślali jak ważna jest dla nich możliwość elastycznej spłaty. Dlatego zaproponowaliśmy możliwość jej zawieszenia lub zamrożenia. Nowa kampania zwraca właśnie uwagę klientów na ten najatrakcyjniejszy element Pakietu Elastycznego – możliwość wstrzymania spłat pożyczki. Dzięki temu w przypadku życiowych czy finansowych problemów pożyczający ma możliwość dostosowania spłat do własnych potrzeb i możliwości – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Dodatkowo dla nowych klientów koszty pożyczki mogą być w promocji Lekki Start nawet o 300 zł niższe niż w podstawowej ofercie. Atrakcyjny rabat jest tu jeszcze jedną wartością dodaną. Zachęcamy nim tych, którzy nie są naszymi klientami do wypróbowania i skorzystania z nowej, zmienionej oferty Providenta – dodaje.
Akcja jest wspierana nowymi spotami reklamowymi w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację w internecie odpowiadają AdHeads i OpusB, a za BTL AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa od 19 sierpnia do końca września.
Provident_sierpniowa kampania_informacja prasowa.doc