Komunikaty prasowe
Wielokanałowość i wieloproduktowość przy umiejętnym połączeniu narzędzi internetowych oraz kontaktu bezpośredniego to strategia Providenta na umocnienie pozycji lidera rynku pożyczkowego w Polsce.
Przez wiele lat rynek pożyczek pozabankowych w dużej mierze budowany był na jednym produkcie, opartym na ludziach i relacjach. Dzięki niemu przez blisko dwie dekady obecności na polskim rynku Provident stał się największą firmą pożyczkową. Jednocześnie rewolucja technologiczna przyczyniła się do powstania w ostatnich latach firm oferujących pożyczki online, które po okresie dynamicznego wzrostu wchodzą obecnie w okres stabilizacji. Dla Providenta jest to moment na umocnienie pozycji lidera poprzez dywersyfikację produktową i kanałów sprzedaży.
Silna konkurencja na rynku pożyczek pozabankowych przyczyniła się do wzmocnienia tego sektora. Rozwój oferty produktowej, kanałów sprzedaży i dotarcie do nowych grup klientów to zasługa konkurujących ze sobą firm. Sytuację na rynku pożyczkowym można porównać do tej w sporcie – stajesz się lepszy tylko wtedy, gdy grasz z dobrymi zawodnikami – mówi David Parkinson, Prezes Zarządu Provident Polska.
Provident full serivce
W ocenie Providenta przyszłością rynku pożyczkowego jest szeroka oferta produktowa dostępna poprzez różne kanały, zarówno internetowy jak i tradycyjny. Dzięki zastosowaniu działań hybrydowych firma jest w stanie dotrzeć z dopasowaną ofertą do najszerszej grupy klientów na rynku.
Potwierdzają to dane – rocznie przedstawiciele Providenta spotykają się z klientami 40 milionów razy, a strona www ma 5 milionów odsłon. Codziennie dla firmy pracuje 8 tys. agentów. Dodatkowo nawet 1000 osób może w niedługim czasie trafić do zespołu doradców współpracujących z firmą. Dodając do tego świadomość marki na poziomie 89 proc., doskonałą wiedzę firmy na temat zachowań konsumentów oraz wysoki odsetek klientów powracających, zaoferowanie klientom pożyczki internetowej jest naturalnym kierunkiem rozwoju.
W tej chwili większość, bo ponad 50 proc. potencjalnych klientów pozyskujemy dzięki naszej stronie internetowej. Dlatego dla tych, którzy cenią sobie swobodę oferujemy pożyczkę w całości dostępną online. Kluczowymi dla naszego biznesu pozostaje też ponad 800 tys. klientów korzystających z obsługi domowej, dla których kontakt z doradcą jest wartością dodaną. Z kolei dla klientów, którzy potrzebują wsparcia przy wyborze optymalnego rozwiązania nawiązaliśmy współpracę z sieciami brokerskimi. Obecnie oferta Providenta jest dostępna w ponad 1000 placówkach partnerskich – mówi Agnieszka Kłos, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu.
Wierzymy w Twój plan
Wizualnym przejawem zmian i rozwoju biznesu jest odświeżone logo. Dlatego też rebranding nie ogranicza się tylko do nowych kolorów.
Nowe logo to symbol zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.
Elementem rebrandingu jest także nowa platforma komunikacyjna. Poprzez hasło „Wierzymy w Twój plan” firma chce przekazać klientom, zarówno obecnym, jak i przyszłym, że jest świadoma ich marzeń i codziennych wyzwań, a także przekonana o ich rozsądku przy podejmowaniu decyzji finansowych
W ciągu ostatnich kilku lat na rynku pożyczkowym w Polsce zaszło wiele zmian. Każdy dzień przynosi pomysły i rozwiązania, także technologiczne – dzięki konkurencji kolejne grupy klientów mogą korzystać z nowych produktów. Nowe logo Providenta to odzwierciedlenie modernizacji naszego biznesu i inwestycja pozwalająca w pełni wykorzystać możliwości, które daje nam innowacyjne podejście – podsumowuje David Parkinson.
Provident_Colour_Logo_RGB.png
Provident Hybryda online i offline przyszłością rynku pożyczkowego informacja prasowa.docx