Komunikaty prasowe

Pozostałe informacje
Informacje biznesowe
28 kwi 2016, 10:45

Szybko i mobilnie – nowy system dla Doradców Klientów Provident Polska

Provident Polska wdrożył nowy system bankowania środków pieniężnych. Mobilny i łatwy w obsłudze system usprawni pracę Doradców Klientów i Kierowników Operacyjnych.

Provident Polska, największa firma pożyczkowa w Polsce, udziela pożyczek głównie poprzez ogólnopolską sieć Doradców Klienta. W ramach swojej pracy Doradcy oraz Kierownicy Operacyjni zarządzają środkami pieniężnymi. By obsługa klienta przebiegała jeszcze sprawniej, Provident zdecydował o wdrożeniu nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania wpłatami i wypłatami Cash&Go.

Nowy system w Provident Polska

Głównym zadaniem systemu Cash&Go jest monitorowanie i zarządzanie środkami pieniężnymi udostępnianymi przede wszystkim Doradcom Klienta. Na bieżąco rejestruje on tygodniowe limity przyznawane pracownikom Providenta oraz wykonywane przez nich transakcje.

System Cash&Go znacznie upraszcza przyznawanie środków pieniężnych poprzez automatyzację procedur. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy i czasu, a jednocześnie pozwala na wyeliminowanie błędówmówi Eryk Czajkowski, Kierownik ds. Doskonałości Biznesu i szef wdrożenia nowego systemu w Provident Polska.

Na wykonawcę rozwiązania Cash&Go została wybrana firma Bonair z jej autorską platformą CasePro, na której został oparty system Providenta. Platforma wprowadziła nowy standard obsługi procesów biznesowych, uwzględniający zróżnicowaną, wieloszczeblową strukturę uprawnień nadawanych pracownikom.

Wygodnie i mobilnie

Ogromnym atutem nowego rozwiązania jest także jego łatwa dostępność dla użytkowników. Duża część pracowników Providenta pracuje poza biurami, wykorzystując telefony komórkowe i tablety. Ze względu na specyfikę ich działań, położyliśmy duży nacisk na mobilność systemu mówi starszy analityk Bonair S.A. Elżbieta Wojtalik-Rudko, menadżer projektu.  Platforma zapewnia Doradcom i Kierownikom Operacyjnym wygodny dostęp do systemu poprzez przeglądarkę www i urządzenia mobilne – dodaje.

Kolejnym kanałem komunikacji systemu Cash&Go są sms-y, które dla części pracowników stanowią jedyną formę kontaktu z platformą. Wiadomości tekstowe służą do uruchamiania procedur. Informują m.in. o wynikach procesów, zadaniach do wykonania, czy ewentualnych nadużyciach. W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, system reaguje tylko na sms-y wysyłane ze służbowych telefonów użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia.

Integracyjne funkcje Cash&Go

Cash&Go współpracuje także z systemem bankowym. Pozwala on na dokonywanie wypłat z bankomatów sieci partnerskiego banku. Znacznie usprawnia to pracę Doradców, którzy nie muszą każdorazowo odwiedzać placówki banków, by dokonać wypłaty. W przyszłości planowana jest współpraca z systemem innego banku w zakresie obsługi kart.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa