Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
22 lut 2017, 09:00

Nie czekaj, czas ucieka – tylko przez tydzień koszty pożyczki niższe aż o 60%

Provident tnie koszty pożyczki, i to aż o 60%! Aby skorzystać z tej wyjątkowej oferty, trzeba się pospieszyć. Promocja Happy Week potrwa tylko do końca lutego.

Wszystko, co dobre, szybko się kończy – dlatego warto się pospieszyć, by skorzystać z tej wyjątkowo atrakcyjnej promocji. Startuje ona 22 lutego i będzie obowiązywać do 28 lutego, a więc tylko przez 7 dni. Tego typu akcję z tak dużą obniżką kosztów pożyczki firma organizuje po raz pierwszy.

- Niedawno w ramach promocji wyprzedaży proponowaliśmy naszym klientom obniżenie kosztów pożyczki o 50 proc. Teraz postanowiliśmy zwiększyć rabat o kolejne 10 proc. – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.

Happy Week w Provident to doskonała okazja, by poznać ofertę firmy. Promocja dotyczy pożyczek trzymiesięcznych na kwotę 1500 zł, 2000 zł lub 2500 zł. Skierowana jest do nowych klientów, którzy nie korzystali do tej pory z oferty Provident Polska. 

-  Chcemy, by konsumenci mieli szansę przekonać się, że pożyczanie w Providencie jest nie tylko wygodne, ale i korzystne, koszty pożyczki są niskie, a co ważniejsze, znane i przedstawione w prosty i klarowny sposób. Tego typu akcje to dobry moment, by przekonać klientów do naszej oferty – dodaje Katarzyna Szerling.

Na potrzeby promocji powstał nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w czterech głównych stacjach telewizyjnych, blisko stu stacjach tematycznych oraz radiu. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

 

Pliki do pobrania