Komunikaty prasowe
Provident Polska, największa firma pożyczkowa na rynku, po raz trzeci otrzymał tytuł Finansowej Marki Roku. Jury konkursu doceniło firmę za tworzenie wysokich standardów biznesowych i etycznych w relacjach z klientami i pracownikami.
„Gazeta Finansowa” już po raz ósmy przyznała nagrody markom, których działania mają znaczący, pozytywny wpływ na rynek finansowy. Redakcja wyróżniła Providenta za tworzenie wysokich standardów biznesowych i etycznych w relacjach z klientami i pracownikami, opartych na przejrzystości, odpowiedzialności i zaufaniu. Doceniono także zaangażowanie firmy w działania na rzecz społeczności lokalnych.
Pozycja lidera na rodzimym rynku pozabankowym zobowiązuje nas do dbałości o etyczne i profesjonalne relacje zarówno z klientami, pracownikami, jak i współpracownikami firmy. Przejrzystość, odpowiedzialność i zaufanie to filary naszej strategii odpowiedzialnego biznesu - mówi Roman Jamiołkowski, Dyrektor Departamentu Relacji Zewnętrznych i Rzecznik Prasowy Provident Polska. – Priorytety wyznaczają nam dwa obszary – biznesowy i ten związany z wpływem firmy na społeczeństwo. Tytuł Finansowej Marki Roku, który otrzymaliśmy po raz trzeci, utwierdza nas w przekonaniu, że etyka i profesjonalizm to właściwy kierunek naszych działań – dodaje.
Nagroda jest kolejnym wyróżnieniem, jakie Provident Polska otrzymał w tym roku. W połowie lutego firma otrzymała tytuł Top Employer 2017. To prestiżowy certyfikat przyznawany pracodawcom, którzy zapewniają swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia, partnerskie, a jednocześnie profesjonalne relacje oraz środowisko pracy sprzyjające rozwojowi talentów i kompetencji.
Celem konkursu „Finansowa Marka Roku” jest wyróżnienie firm oferujących najwyższej jakości produkty finansowe. Laureaci mogą poszczycić się szczególnymi osiągnięciami wizerunkowymi w Polsce i na świecie. Są to marki uznane w branży i wśród klientów, kojarzące się z niezawodnością, rzetelnością i lojalnością.
27_02_informacja_prasowa_Providenta_Polska_Marką_Finansową_Roku.docx