Komunikaty prasowe
Provident Polska wystartował ze świąteczną kreacją reklamową. W tym roku firma zrealizowała reklamy w konwencji humorystycznej, w których w pogodny sposób przypomina klientom, że może im pomóc w realizacji świątecznych planów.
– Postanowiliśmy, że w tym roku nasza kampania przed świętami Bożego Narodzenia będzie inna niż w ubiegłych latach. W świątecznych spotach pojawiają się nieoczywiste historie z zabawnymi bohaterami – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej w Provident Polska. – Chcemy wyróżnić się wśród świątecznych kampanii, które pojawią się w najbliższym czasie w mediach i przykuć uwagę humorystyczną konwencją – dodaje Andrzej Zackiewicz.
Akcja pierwszego świątecznego filmu reklamowego Providenta rozgrywa się w domu świętego Mikołaja za kołem podbiegunowym. Jego bohaterami są Mikołaj, sympatyczny elf i wesoły renifer, którzy oglądają kasety VHS z nagraniami ludzi i ich uczynków z mijającego roku. Wśród nich jest kaseta Karola, na której, ku zaskoczeniu i oburzeniu Mikołaja, są zrejestrowane głównie chwile pokazujące raczej niegrzeczne zachowania mężczyzny. Konsekwencje są oczywiste – Mikołaj wyrzuca kasetę do kosza, co oznacza, że Karol może spodziewać się pod choinką raczej rózgi niż prezentów. Na koniec święty Mikołaj grozi palcem wszystkim, którzy w tym roku byli niegrzeczni.
– Na szczęście Provident Polska wierzy w plany wszystkich Polaków – zarówno tych grzecznych, jak i tych niesfornych. Liczy się to, że plany naszych klientów i ich bliskich są ważne, wyjątkowe, pomagają spełniać marzenia i aspiracje – podkreśla Andrzej Zackiewicz.
Telewizyjne spoty trwają 15 i 30 sekund, a w Internecie pojawi się też ich rozszerzona 45-sekundowa wersja. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Na zdjęciu: screen ze świątecznej reklamy Providenta
Provident Polska z nową kampanią świąteczną.docx