Komunikaty prasowe
Provident Polska startuje z kampanią reklamową, opartą na znanym polskim hicie z lat 90. Spoty i materiały digitalowe są wsparciem promocyjnym dla nowej oferty produktowej „Prostej Pożyczki”, w której koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.
Oferta produktowa i kampania reklamowa wystartowały 7 stycznia. – To nowa odsłona naszych spotów. Główny bohater – młody tata, gra i śpiewa swojej córce o zakupie czarnego keyboardu, „właśnie po to, by grać tu z nią”. Oboje zaś nucą refren, który w spocie brzmi: „czterysta, oddajesz dwa czterysta”. Wszystko na melodię znanego z lat 90. polskiego przeboju – wyjaśnia Artur Zabielski, Dyrektor ds. marketingu w Provident Polska. – Z jednej strony chcieliśmy wpisać się w modny ostatnio trend powrotu do tamtych lat, z drugiej strony wciąż podkreślamy, jak ważne są dla nas plany i marzenia naszych klientów, których realizację od wielu lat wspieramy. Dodatkowo w melodyjny sposób pokazujemy, jak łatwo obliczyć koszty naszej nowej oferty – dodaje Artur Zabielski.
W spocie posłużono się przykładem pożyczki w wysokości 2000 zł, które młody tata pożyczył na zrealizowanie marzenia - zakupu keyboardu. Zgodnie z ofertą całkowity koszt tej pożyczki to 400 zł, do zapłaty więc w całości klient ma 2 400 zł – o czym także śpiewa bohater filmu. RRSO pożyczki wynosi 89,5 proc.
W ramach „Prostej Pożyczki” oprócz 2 tys. złotych, nowi klienci mogą pożyczyć kwoty w wysokości 3 tys. lub 4 tys. złotych i spłacić je w 6 równych miesięcznych ratach lub w trybie 26 spłat tygodniowych. Koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki. Z oferty można skorzystać u doradcy klienta.
- Nasza nowa kampania reklamowa promująca „Prostą Pożyczkę” obecna będzie w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Tydzień później, 14 stycznia, rozpocznie się dwutygodniowa kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, w Polskim Radiu (Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24) i stacjach lokalnych. Wzmocniliśmy też aktywności internetowe, przede wszystkim poprzez duże zasięgowe formaty na wp.pl i Onecie, a także poprzez VOD i kampanię w Google CLICK 2 CALL – mówi Artur Zabielski, Dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
*************
Oferta produktowa „Prosta Pożyczka” trwa od 7.01.2019. Dotyczy Prostej Pożyczki Miesięcznej na Konto lub w Gotówce spłacanej w 6 miesięcznych ratach lub Prostej Pożyczki Tygodniowej w Gotówce spłacanej w 26 tygodniowych ratach o całkowitej kwocie pożyczki 2000, 3000 lub 4000 zł. Z oferty Prosta Pożyczka mogą skorzystać wyłącznie nowi klienci. W ramach Prostej Pożyczki całkowity koszt pożyczki wynosi 20% całkowitej kwoty pożyczki. Warunkiem skorzystania z Prostej Pożyczki jest zawarcie aneksu w dacie podpisania Pożyczki Dopasowanej w obecności Doradcy Klienta. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta.
Reprezentatywny przykład dla Prostej Pożyczki miesięcznej w Gotówce / na Konto: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 89,5%; całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) – 2000 zł; całkowita kwota do zapłaty – 2400 zł; oprocentowanie stałe – 0%; całkowity koszt kredytu – 400 zł (w tym: prowizja – 135 zł; opłata przygotowawcza – 40 zł; opłata za elastyczny plan spłat – 225 zł; odsetki – 0 zł); 6 miesięcznych równych rat w wysokości 400 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 12.12.2018 na reprezentatywnym przykładzie.
Materiały reklamowe kampanii "Zawsze chciałeś mieć takie coś"
,,Zawsze chciałeś mieć takie coś! - nowa kampania reklamowa Providenta.docx