Komunikaty prasowe
Provident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu reklamowego z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. Kampania jest wsparciem promocyjnym pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy.
To już drugi spot z kampanii pod hasłem „Zawsze chciałeś mieć takie coś”, która wystartowała na początku tego roku. Tym razem bohaterką jest młoda kobieta testująca nową odśnieżarkę. Jeździ wokół swojego domu, odważnie wchodzi w zakręty i z ogromnym uśmiechem na ustach śpiewa: „Zawsze chciałam mieć takie coś” i „Właśnie po to, by jeździć nią”. Wszystko na melodię znanego polskiego przeboju. Klimatu reklamie dodaje także przepiękny, górski krajobraz zimą.
- To kolejna odsłona kampanii, z wykorzystaniem modnego ostatnio trendu powrotu do lat 90-tych. Pierwsza kreacja, w której bohaterem był młody tata, śpiewający córce o zakupie czarnego keybordu, spotkała się z pozytywnym odbiorem. W nowym spocie opowiadamy historię kobiety, mieszkającej w górach, która marzyła o odśnieżarce, a testowanie nowo zakupionego sprzętu sprawia jej ogromną radość – opowiada Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych. – Tą kolejną historią chcemy pokazać naszym klientom, że nieważne o czym marzą, dla nas każdy plan klienta jest tak samo ważny. Wierzymy w te plany i od wielu lat je wspieramy – dodaje.
Spot i materiały digitalowe w ramach nowej odsłony kampanii są wsparciem promocyjnym dla oferty produktowej – „Pożyczki na 48 miesięcy”, czyli długoterminowej pożyczki online. To pierwsza pożyczka w portfolio produktów Providenta, którą nowi klienci będą mogli spłacać w miesięcznych ratach nawet przez cztery lata. Atrakcyjna dla pożyczkobiorców jest także wysokość RRSO, która może wynieść tylko 9,87 %.
Nowa pożyczka jest dostępna jest wyłącznie dla nowych klientów w kanale internetowym na stronie provident.pl. Klienci będą mogli pożyczyć od 5 000 do 20 000 złotych. Mogą z niej skorzystać osoby, które pozytywnie przejdą weryfikację oceny zdolności kredytowej.
– Kampania reklamowa promująca „Pożyczkę na 48 miesięcy” będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Zostanie także wzmocniona poprzez aktywności internetowe – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
*************
Oferta produktowa „Pożyczka na 48 miesięcy” obowiązuje od 29.11.2018 r. i dotyczy pożyczki oferowanej przez Internet spłacanej w 48 miesięcznych ratach w kwotach od 5.000 zł do 20.000 zł. Z oferty „Pożyczka na 48 miesięcy” mogą skorzystać wyłącznie Nowi klienci. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,87%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10.000 zł, całkowita kwota do zapłaty 13.128,96 zł, oprocentowanie stałe 5%, całkowity koszt kredytu 3.128,96 zł (w tym: prowizja 1.881 zł, odsetki 1.247,96 zł), 48 miesięcznych równych rat po 273,52 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 9.11.2018 r. na reprezentatywnym przykładzie "Pożyczki na 48 miesięcy".