Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
28 paź 2019, 11:38

„Poznaj Top Employera” - Provident Polska z nową kampanią employer-brandingową

Kadr z filmu "Poznaj Top Employera"

Wystartowała nowa kampania firmy pożyczkowej Provident. Jej celem jest zachęcenie potencjalnych kandydatów do pracy w siedzibach firmy. „Poznaj Top Employera” to cztery muzyczne opowieści o tym, dlaczego warto pracować w Providencie.

Kampania składa się z 30-sekundowych materiałów wideo. Promują Providenta jako dobrego pracodawcę, który dba o zbalansowane środowisko pracy, rozwój talentów i kariery pracowników w przyjaznym otoczeniu. Potwierdzeniem tego jest udział w kampanii pracowników firmy, którzy chętnie zaangażowali się w projekt, prezentując swoje miejsce pracy. 

- To zupełnie nowa odsłona Providenta, ale w znanej i kojarzonej z naszą marką konwencji. Do udziału w filmach zaprosiliśmy nie tylko pracowników, ale także jednego z bohaterów naszych kampanii produktowych. Wykorzystaliśmy również ten sam motyw muzyczny oraz zachowaliśmy spójną komunikację, koncentrując się tym razem na planach kandydatów do pracy – mówi Iwona Harmasz-Jędrej, Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej. - W tych 4 krótkich filmach chcieliśmy pokazać nasze miejsce pracy i jego atmosferę – czyli coś, co niekoniecznie łatwo przekazać np. w ogłoszeniu rekrutacyjnym – dodaje.

Tytuł kampanii jest nawiązaniem do certyfikatu przyznawanego pracodawcom przez Top Employers Institute. W 2019 roku Provident otrzymał to wyróżnienie po raz siódmy, jednocześnie drugi raz będąc w gronie pięciu najlepszych pracodawców w Polsce. Certyfikat jest niezwykle istotny, gdyż jest wynikiem niezależnego audytu.

- Dbamy o wyjątkową atmosferę i środowisko pracy, zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się u nas dobrze. Dzięki cyklicznym badaniom zaangażowania wiemy co jest dla pracowników ważne, z czego są zadowoleni, a jakie aspekty warunków pracy powinniśmy jeszcze bardziej rozwijać – podkreśla Beata Bardoni, Kierownik ds. Dialogu Społecznego. – Provident to jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Osiągnęliśmy to dzięki ludziom i to właśnie w nich widzimy największą wartość naszej firmy. Takie podejście buduje profesjonalny zespół, z dużym potencjałem rozwojowym. Dzięki temu od wielu lat udaje nam się również zachować pozycję lidera na rynku pożyczkowym – dodaje.

Kampania wystartowała 28 października. Materiały będą promowane na portalach rekrutacyjnych i mediach społecznościowych oraz w YouTube.

Więcej filmów na kanale Provident Polska na YouTube. 

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa