Komunikaty prasowe

Produkty i usługi
04 mar 2020, 09:01

Provident Polska i AXA świętują 1,5 mln sprzedanych ubezpieczeń nową kampanią

Kadr z reklamy Provident i AXA

Provident Polska oraz firma ubezpieczeniowa AXA podsumowują dotychczasową współpracę, w ramach której zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta. Z tej okazji, firmy na początku marca ruszają ze wspólną kampanią wizerunkową.

Wspólny spot Providenta i firmy AXA utrzymany jest w rodzinnym klimacie, charakterystycznym dla reklam pożyczkodawcy. Krótki film przedstawia występ szkolny, który oglądają dumni rodzice. W kampanii firmy komunikują sukces swojej współpracy – oferty ubezpieczeń, które obejmują ochroną klienta. Popularność oferty, w ramach której zawarto już 1,5 mln umów ubezpieczenia, świadczy o właściwym rozpoznaniu potrzeb klientów. W nowej kampanii Provident i AXA dziękują klientom za zaufanie, jakim obdarzyli obie firmy.

- Ciągle wzbogacamy naszą ofertę w oparciu o sugestie naszych klientów. Odpowiadając na ich potrzeby, wspólnie z firmą AXA opracowaliśmy ofertę ubezpieczeń – podkreśla Katarzyna Szerling, Dyrektor ds. Marketingu w Provident Polska – Produkt cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów. Od początku współpracy zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta – dodaje Katarzyna Szerling.

Provident współpracuje z AXA od 2014 roku. Współdziałanie biznesowe obu firm to nie tylko oferta ubezpieczeń, ale także wspólne projekty kulturalne. W ubiegłym roku Provident i AXA zaangażowały się w organizację najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego w Polsce -  „Kino Letnie Sopot – Zakopane”. 2020 rok firmy rozpoczęły kolejnym przedsięwzięciem. „Plan na kino”. To objazdowy projekt, który docelowo odwiedzi 100 polskich miejscowości.

- W relacji z Providentem liczy się dla nas przede wszystkim możliwość długofalowej współpracy i pewność, że jakość sprzedaży oraz obsługa klientów są na najwyższym poziomie. To, że z naszych ubezpieczeń korzysta tak wielu klientów jest bardzo dużym sukcesem i zachęca do ciągłego rozwoju oferty. Nowości zaczniemy testować w najbliższych miesiącach – mówi Artur Kozak, dyrektor departamentu rozwoju oferty i wdrożeń w AXA.

Wspólna kampania wizerunkowa wystartuje w głównych stacjach telewizyjnych, będzie ją można obejrzeć również online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Ochronę ubezpieczeniową w ramach 1,5 mln umów ubezpieczenia indywidualnego i grupowego w okresie 2015-2020 świadczyło AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. oraz AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. W przypadku umów ubezpieczenia indywidualnego Provident Polska S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11235060/A, w przypadku ubezpieczenia grupowego Provident Polska S.A. jest Ubezpieczającym.  

************

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017 i 2018 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma ośmiokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2020).

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa