Komunikaty prasowe

Co z tym hajsem?!
19 sty 2021, 08:50

Noworoczne plany finansowe z blogerami Co z tym hajsem?!

Ekipa youtuberów z edukacyjnego kanału Co z tym hajsem?! wkracza w nowy rok z analizą planów finansowych Polaków. Jak zmieniły się nasze budżety w stosunku do poprzedniego roku?

Ola, Maksym i Szymon, młodzi blogerzy zaangażowani w działalność edukacyjnego kanału Co z tym hajsem?!, od ponad dwóch lat przekazują swoim rówieśnikom wiedzę na temat finansów w przystępny sposób. W najnowszym, pierwszym w tym roku filmie, analizują wyniki badania Barometr Providenta na temat naszych finansowych planów w 2020 roku. Do jakich wniosków doszli youtuberzy?

Postanowienia noworoczne? Nie tym razem

Blogerzy w swoim materiale podkreślają, że niepewność co do przyszłości, sprawia, że w tym roku przykładamy do planowania znacznie mniejszą wagę niż w poprzednich latach. Dotyczy to zarówno przewidywanych wydatków jak i postanowień noworocznych dotyczących innych dziedzin życia. Jak podkreślają youtuberzy, pandemia sprawia, że niezbyt optymistycznie patrzymy w przyszłość. Zdaniem badanych Polaków, aktualna sytuacja albo w ogóle nie wpłynie na ich życie, albo będzie skutkować pogorszeniem niektórych obszarów – szczególnie w sferze finansowej oraz dotyczącej zdrowia fizycznego i psychicznego.

Ola, Maksym i Szymon przeanalizowali wyniki Barometru Providenta także pod kątem konkretnych wydatków, które Polacy wpisali do budżetów na 2021 rok oraz źródeł ich finansowania. Co planujemy częściej – remont, czy wakacyjny wyjazd? Na to pytanie młodzi twórcy odpowiadają w najnowszym odcinku.

Autentyczne spojrzenie na finanse młodych

Projekt Co z tym hajsem?! działa od 2016 roku, a w 2018 roku został rozwinięty o ulubiony format młodych odbiorców- wideo. Twórcy kanału Co z tym hajsem?!, Ola, Szymon i Maksym tworzą filmy, w których w dowcipny i lekki sposób przedstawiają swoje spojrzenie na finanse młodzieży. Youtuberzy chętnie pytają o zdanie swoich rówieśników, przeprowadzając uliczne sondy, w przystępny sposób omawiają wyniki badań oraz edukują na temat odpowiedzialnego zarządzania pieniędzmi.

 

************

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos-Siddiqui.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2020 roku Provident zaprezentował czwarty raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2018-2019. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017 i 2018 otrzymał tytuł „Etyczna Firma”, a za rok 2019 tytuł Super Etycznej Firmy przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma ośmiokrotnie wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2020).

 

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Agnieszka Krajnik

Agnieszka Krajnik

Ekspert ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej
Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa