Komunikaty prasowe
Lider rynku pożyczkowego startuje z kolejną odsłoną swojej nagrodzonej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. W nowych spotach reklamowych marka koncentruje się na pozytywnych emocjach, jakich podczas pandemii mogą dostarczyć proste plany.
Nowe spoty, promujące produkt „Super Prosta Pożyczka 3000 – 3300”, powstały pod hasłem „Mam plan na szczęście”. To kolejna już odsłona wyróżnionej srebrną nagrodą Effie kampanii Providenta, opowiadająca o satysfakcji ze zrealizowanych planów. Jej motywem przewodnim jest znana piosenka „Mam plan”, której zmienione słowa wyrażają ideę przekazu, stając się główną osią narracji i kluczowym elementem formatu komunikacji.
Kampania wystartowała 3 marca we wszystkich stacjach telewizyjnych. Trzy spoty (30- i 2x15- sekundowy), opowiadają historię o codziennych planach, które możemy zrealizować w domach podczas pandemii, takich jak gra na ulubionym instrumencie, czy dokształcanie się starszego Pana.
- W nowych spotach Provident nie skupia się na przedmiotach, które możemy kupić za dodatkową gotówkę, lecz na planach, które są znacznie głębszą motywacją niż sama chęć posiadania. Bohaterowie kampanii realizują swoje plany na szczęście oraz starają się uszczęśliwić swoich najbliższych. Kupując przedmioty, kupują tak naprawdę satysfakcję i radość z realizacji swoich planów – podkreśla Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej Provident Polska.
- Nową strategię firmy zamknęliśmy w haśle "Na szczęście mam plan", które poprzez grę słów, mówi nie tylko o tym, że Provident służy pomocą swoim klientom w każdej życiowej sytuacji, ale także o tym, że pomaga im realizować plany na życiowe szczęście, zadowolenie i spełnienie – podkreśla Marcin Nowak, Dyrektor Kreatywny MullenLowe Warsaw, odpowiedzialnej za kampanię. – „Plany na szczęście" przedstawiamy w konwencji intrygujących portretów naszych bohaterów. Wszystkie pokazane są w przewrotny sposób, przyciągając uwagę widzów zabawnym zderzeniem wizji planu i jego realizacji – dodaje.
„Super Prosta Pożyczka” dla nowych klientów Providenta, którą promuje najnowsza kampania, dotyczy pożyczek od 500 zł do 10 000 zł, spłacanych w 52 tygodniowych ratach lub 12 miesięcznych. Dla reprezentatywnego przykładu pożyczki o całkowitej kwocie 3000 zł, całkowity koszt wynosi 300 zł, całkowita kwota do zapłaty 3300 zł, a RRSO 19,53 proc.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty zrealizował dom produkcyjny FILM.
************
Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos-Siddiqui.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017 i 2018 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma ośmiokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2020).
Informacja prasowa_Nowa Kampania_Provident.docx