Komunikaty prasowe
Tegoroczna edycja programu Kultura dzielenia się wiedzą to 6 spotkań studentów z pięcioma ekspertami z Providenta. Choć epidemia koronawirusa wymusiła zdalną formę spotkań, treści przekazywane podczas spotkań dotarły do blisko 120 tys. młodych ludzi.
Kultura dzielenia się wiedzą jest autorskim projektem Providenta trwającym już ponad dekadę. Jego celem jest przybliżenie studentom wiedzy biznesowej oraz umożliwienie im spotkania z praktykami w branży finansowej. Eksperci, na co dzień zatrudnieni w Providencie, dzielą się z młodymi ludźmi swoją wiedzą i doświadczeniem.
W tym roku inicjatywa Kultura dzielenia się wiedzą została przeprowadzona wspólnie z organizacją studencką Niezależne Zrzeszenie Studentów (NZS), w ramach jej projektu „Drogowskazy kariery”. Współpraca obejmowała działania na takich uczelniach jak: Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy. Niezależnie spotkania ze studentami miały miejsce także w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Ze względu na pandemię wszystkie wydarzenia odbyły się online. Łącznie wzięło w nich udział ponad 350 uczestników, a treści udostępnione w internecie dotarły do niemal 120 tys. osób.
Spotkania, prowadzone przez czterech firmowych ekspertów: Beatę Bardoni, Łukasza Mikołajuka, Izabellę Goślińską oraz Agnieszkę Krajnik, dotyczyły m. in. procesu rekrutacji, komunikacji w zespole, CSR-u oraz work-life balance podczas pracy zdalnej. Po raz pierwszy, w ramach inicjatywy Kultura dzielenia się wiedzą, dołączył IPF Digital reprezentowany przez Wojciecha Nesterenki.
- Kultura dzielenia się wiedzą, to program, który prowadzimy już od wielu lat. Cieszymy się, że mogliśmy przeprowadzić go także w czasie pandemii, pomimo utrudnionych warunków i nauczania zdalnego – podkreśla Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa w Provident Polska. – Wierzymy, że dzięki takim inicjatywom młodzi ludzie jeszcze na studiach mają szansę zetknąć się z prawdziwym środowiskiem biznesowym. Dla nas także jest to rozwijające doświadczenie – zarówno spotkania ze studentami, jak i współpraca z organizacją studencką uczą nas wiele na temat pokolenia, które niedługo wejdzie na rynek pracy, a także jego oczekiwań wobec pracodawcy. – dodaje Agnieszka Krajnik.
************
Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos-Siddiqui.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2021 roku Provident zaprezentował czwarty raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2019-2020 Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018 i 2019 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma dziewięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2021).
Kultura dzielenia się wiedzą logo
Informacja prasowa kultura dzielenia się wiedzą Provident