Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
02 cze 2022, 09:00

Provident Polska z nową, folkową odsłoną nagradzanej kampanii podkreśla swoją multikanałowość

Lider rynku pożyczkowego startuje z kolejną odsłoną swojej kampanii opartej na piosence „Mam Plan”.  Provident, który w tym roku świętuje 25-lecie na polskim rynku, zdecydował się nawiązać w reklamie do polskiego folkloru i postawił na góralską aranżację przeboju.

W najnowszej kampanii Provident oprócz komunikacji atrakcyjnej oferty produktowej postanowił podkreślić multikanałowość. Strategia multikanałowości, przedstawiona w spotach reklamowych, pozwala odpowiedzieć na potrzeby różnych grup klientów, posiadających odmienne preferencje zakupowe. Dzięki nowoczesnej ofercie, w Providencie klienci mogą skorzystać z pożyczki przez telefon, internet i bezpośrednio w kontakcie z Doradcą Klienta w swoim domu.

- Provident Polska już od 25 lat wspiera plany Polaków. W najnowszej odsłonie kampanii chcieliśmy uczcić nasz polski jubileusz, stąd nawiązanie do klimatu Podhala. Po raz kolejny w reklamie pojawiło się także trio muzyków, którzy przedstawili naszą ofertę w śpiewający sposób, świetnie odnajdując się w góralskim stylu muzycznym. – podkreśla Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych w Provident Polska. - Oprócz oferty produktowej, tym razem kreacja skupia się także na wygodzie skorzystania z usług Providenta. Oferowane przez nas kanały sprzedaży są odpowiedzią na potrzeby różnych grup klientów – dodaje Andrzej Zackiewicz.

Reklama została przygotowana w trzech wersjach – w formie 30-sekundowego spotu, a także  dwóch 15-sekundowych. Krótsze spoty skupiają się na innych aspektach tej samej kampanii, są także spójne pod względem wizualnym oraz muzycznym.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullen Lowe, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

************

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos-Siddiqui.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2021 roku Provident zaprezentował czwarty raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2019-2020 Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018 i 2019 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma dziewięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2021).

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa