Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
11 sie 2023, 14:30

Provident Polska z nową odsłoną kampanii „Mam plan”

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Mam plan” Provident Polska. W najnowszych reklamach firma pokazuje, że doskonale rozumie indywidualne potrzeby swoich klientów i wie, jak pomóc im w wygodnej realizacji planów – oferując pożyczki nie tylko z pomocą doradcy, ale również przez internet.

Przygotowane w dwóch wersjach spoty dostępną obecnie ofertę to historie dwóch par, które realizują w Providencie identyczny plan na superformę, robią to jednak na różne sposoby. Młodsi cieszą się, że mogą szybko i łatwo wziąć pożyczkę online, natomiast starsi są zachwyceni wygodą, jaką zapewnia im bezpośrednie spotkanie z doradcą. Oba spoty pokazują, że oferta firmy Provident jest skrojona na miarę potrzeb i wymagań każdego klienta. 

 – Dzięki takiemu podejściu odpowiadamy na potrzeby klientów o zróżnicowanych preferencjach zakupowych, udowadniając, że Provident sprawdza się, gdyż jest najlepszym wyborem ze względu na komfort i jakość usług – wyjaśnia Artur Zabielski, dyrektor marketingu Provident Polska.

Działania reklamowe w ramach nowej kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam plan” objęły telewizję oraz internet. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.

 


************

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos-Siddiqui.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także kartę Provi Smart.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2022 roku Provident zaprezentował piąty raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2020-2021. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018, 2019 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020 i 2022 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma dziesięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2023).

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa
Zdjęcie Paulina Szybowska

Paulina Szybowska

Ekspertka ds. PR