Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
13 lis 2023, 14:24

„Mam czas” – nowa kampania pożyczki Provident Polska

Mam czas na chwile z bliskimi – pożyczka „Dla Ciebie”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. W najnowszej reklamie firma zachęca swoich klientów do podarowania najbliższym tego, co mają najcenniejsze – swojego czasu. Provident wychodzi naprzeciw potrzebom Polaków i oferuje atrakcyjny produkt pożyczkowy, dzięki któremu wspólnie mogą realizować swoje plany i marzenia.

Nasze obserwacje pokazały, że choć klienci doceniają wyprzedaże i okazje świąteczne, to chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi, z wykorzystaniem zakupionych produktów, sprawiają im największą radość. Na tej podstawie przekształciliśmy naszą strategię komunikacyjną i stworzyliśmy pożyczkę „Dla Ciebie” dla nowych klientów z atrakcyjnym RRSO 15,01 proc., która wesprze finansowanie tych wyjątkowych momentów mówi Igor Jakuć, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych Provident Polska.

Oferta pożyczki „Dla Ciebie” jest dostępna od 8.11.2023 r., zarówno przez internet, jak i u doradcy klienta. Warunki różnią się w zależności od metody zawarcia pożyczki. W przypadku zawarcia umowy w obecności doradcy klienta, całkowita kwota pożyczki wynosi od 1000 zł do 12 000 zł i jest spłacana w 12 ratach miesięcznych. W przypadku wyboru metody internetowej, całkowita kwota pożyczki wzrasta do 20 000 zł, a spłata może zostać rozłożona na 12 lub 18 rat, których liczba jest zależna od wysokości pożyczki. W obu przypadkach, warunkiem skorzystania z oferty jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 15,01 proc., opłata przygotowawcza 0 zł a oprocentowanie 0 proc.

W ślad za ofertą Providenta ruszyła także kampania reklamowa, która obejmie telewizję oraz internet. Jej kreacją, strategią i przygotowaniem zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup kampanii reklamowej w TV odpowiada dom mediowy OMD, natomiast za aktywności w Internecie – Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.

 

************

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos-Siddiqui.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także kartę Provi Smart.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2022 roku Provident zaprezentował piąty raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2020-2021. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018, 2019 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020 i 2022 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma dziesięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2023).

 

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa