Komunikaty prasowe

Akcje marketingowe i promocje
12 mar 2024, 13:56

Provident Polska z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Mam plan”

13 marca rozpoczyna się kolejna edycja kampanii „Mam plan” Provident Polska. W najnowszych spotach firma podkreśla, że doskonale rozumie różnorodność swoich klientów oraz potrafi odpowiadać na indywidualne potrzeby każdego z nich. Ich marzenia i plany – zarówno te małe, jak i te duże – są dla Providenta tak samo ważne.

Nowa reklama pokazuje, że oferta Providenta jest dostępna dla wszystkich klientów o zróżnicowanych stylach życia czy preferencjach zakupowych. Jako firma zaangażowana w działania na rzecz inkluzywności, Provident Polska w swojej nowej kampanii do grona bohaterów włącza również osoby z niepełnosprawnościami. Podkreślając znaczenie równości w dostępie do usług finansowych, marka stawia sobie za cel także wspieranie swoich klientów w realizacji ich celów.

Dla Providenta wszystkie plany i potrzeby są równie ważne, bez względu na to, czy po prostu sprawiają nam radość, czy ułatwiają realizację wielkich życiowym celów. Chcemy pokazać, że nawet niewielka kwota może pomóc w spełnianiu największych marzeń, a czasem to właśnie te drobne, codzienne rzeczy sprawiają najwięcej satysfakcji – wyjaśnia Artur Zabielski, dyrektor marketingu Provident Polska. – Tak dzieje się w przypadku bohaterów naszego nowego spotu. Pożyczka Providenta pomaga spełnić sportowe marzenie o rowerze z ręcznym napędem, ale także to o pierwszym rowerku dla dziecka.

Jednym z kluczowych elementów kampanii są spoty w formatach 15- i 30-sekundowym, które zostaną rozpowszechnione zarówno w mediach tradycyjnych, jak i na platformach społecznościowych. Nowa reklama to także nowa muzyka – spoty zostały zbudowane wokół włoskiego hitu „Mamma Maria” w kreatywnej aranżacji.

Działania reklamowe w ramach nowej kampanii Provident Polska objęły telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe. Jej kreacją, strategią i przygotowaniem zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup kampanii reklamowej w TV odpowiada dom mediowy

OMD, natomiast za aktywności w Internecie – Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował Marcin Starzecki. Za aranżację utworu muzycznego odpowiada Patryk Kumor.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa