Komunikaty prasowe

Nagrody i wyróżnienia
27 cze 2024, 09:46

Provident Polska wśród laureatów konkursu „Fair to Women”

Fair to Women grafika

Provident Polska został nagrodzony w konkursie „Fair to Women” organizowanym przez Fundację Vox Feminae, w którym doceniono pracodawców tworzących najlepsze miejsca pracy dla kobiet oraz środowisko równych szans.

Celem konkursu „Fair to Women” jest promocja idei równego traktowania i wyrównywania szans kobiet na rynku pracy oraz certyfikacja pracodawców, którzy tworzą najlepsze warunki zatrudnienia dla kobiet – przede wszystkim w zakresie równości płac i perspektyw awansu, a także programów wspierających łączenie życia prywatnego i zawodowego, udziału kobiet na stanowiskach kierowniczych czy równościowej kultury organizacyjnej. Certyfikacja została poprzedzona wnikliwym audytem obejmującym wszystkie obszary.

W Providencie pracowników oceniamy wyłącznie pod względem kompetencji i jakości wykonywanej pracy. Nieodłącznym elementem naszej polityki jest wspieranie work-balance pracowników oraz pomoc w godzeniu ról prywatnych z zawodowymi, zarówno w przypadku kobiet, jak i mężczyzn – mówi Agnieszka Krajnik, Ekspertka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej w Provident Polska. – „Fair to Women” to dla nas ważna nagroda, bo od lat dokładamy wszelkich starań, aby równowaga płci w kwestiach związanych z przywództwem czy wynagrodzeniami była jednym z fundamentów kultury naszej organizacji. Wiele wysiłku wkładamy w tworzenie przyjaznego miejsca pracy, nieustanne ulepszanie procedur, czy rozwijanie różnorakich programów wewnętrznych, pielęgnujących różnorodność. Cieszymy się, że te wysiłki są dostrzegane – dodaje Agnieszka Krajnik.

Prezeska Provident Polska, Agnieszka Kłos-Siddiqui aktywnie angażuje się w projekty na rzecz kobiet w biznesie, pełni także funkcję Pełnomocniczki Zarządu Pracodawców RP ds. Równego Traktowania Kobiet i Mężczyzn. Oprócz przejrzystych zasad zatrudnienia oraz wsparcia work-balance pracowników i pracowniczek, w Providencie powstał także Program SIŁA KOBIET PROVIDENTA, z myślą o kobietach z Departamentu Sprzedaży. Kampania pozwoliła na poznanie motywacji i aspiracji kobiet zatrudnionych w Providencie oraz pomogła im w odkryciu swoich mocnych stron, co przełoży się na ich wyższe kompetencje, ale także pozwoli im sięgać po więcej i aplikować na wyższe stanowiska.

W IV edycji konkursu „Fair to Women” wyróżniono także HEINEKEN Global Shared Services sp. z o.o. oraz DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

Pliki do pobrania

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Agnieszka Krajnik

Agnieszka Krajnik

Ekspert ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej
Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa