Komunikaty prasowe
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni, obejmującej zarówno tradycyjne kanały reklamowe, takie jak telewizja i internet, jak i działania w mediach społecznościowych.
W ramach współpracy agencja Plej zajmie się nie tylko opracowaniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych, ale również pełną obsługą działań w social mediach, które mają na celu zwiększenie zaangażowania klientów oraz budowanie silnych, emocjonalnych więzi z marką Provident. Działania te obejmą m.in. aktywną obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram i TikTok, a także tworzenie dedykowanych kampanii contentowych, które wpiszą się w nowoczesne trendy komunikacji digitalowej.
– Podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki Provident. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. Współpraca z Agencją Plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci – mówi Artur Zabielski, Dyrektor Pionu Marketingu, Członek Zarządu Provident Polska.
W kontekście zmieniającego się rynku, marka zamierza skupić się na nowoczesnych rozwiązaniach w myśl swojej strategii Next Gen, poszukując innowacyjnych form komunikacji marketingowej. Nowe podejście do mediów społecznościowych wpisuje się w plany Provident Polska dotarcia do kolejnych segmentów klientów oraz dalszego rozwoju portfolio. To wszystko ma na celu nie tylko zwiększenie widoczności marki, ale także pogłębienie relacji z konsumentami w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie.
– Współpraca z Provident Polska to dla nas szansa na realizację ciekawych projektów i zbudowanie trwałej relacji opartej na zaufaniu. Chcemy stworzyć nowoczesną platformę komunikacyjną, która pomoże Providentowi dotrzeć do nowych klientów i wzmocnić więzi z obecnymi. Zespół Providenta to doświadczeni profesjonaliści, co daje nam pewność, że razem osiągniemy świetne rezultaty. Dziękujemy także za sprawny i przejrzysty proces zakupowy – mówi Mariusz Graca, Członek Zarządu Agencji Plej.
– Zbudowanie nowej platformy komunikacyjnej dla marki, która kieruje swoją ofertę do bardzo szerokiego odbiorcy, w zasadzie do wszystkich w Polsce, wymagało od nas modułowego i wszechstronnego rozwiązania. Stąd koncepcja miejsca, które można znaleźć w każdym polskim mieście czy miasteczku, w którym mieszka przekrój naszego społeczeństwa od singli-studentów, przez rodziny z dziećmi, aż po aktywnych silverów. To miejsce to stworzona przez nas na potrzeby nowej komunikacji miła okolica z dobrosąsiedzką atmosferą przy ulicy Finansowej, gdzie Provident pomaga naszym bohaterom w ich codziennym życiu. Do tego pojemna konstrukcja komunikatów w łatwy sposób daje nam szansę opisać, jak działają produkty Providenta – mówi Bart Biały, dyrektor kreatywny w agencji Plej
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Plej, za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a za reżyserię Piotr Matejkowski, a aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk.
W ramach inauguracyjnej nową platformę kampanii reklamowej przygotowano dwa spoty reklamowe:
Provident wybrał agencję reklamową Plej do kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji marketingowej