Komunikaty prasowe
Provident Polska powierzył Clear Communication Group kompleksowe działania z obszaru public relations, obejmujące strategiczne zarządzanie wizerunkiem marki. Decyzja o wyborze agencji zapadła w wyniku postępowania przetargowego.
– Szukaliśmy partnera, który nie tylko zrozumie dotychczasową komunikację marki, ale zaproponuje świeże spojrzenie i nowe możliwości jej rozwoju. Zespół CCG przekonał nas trafną diagnozą naszych wyzwań komunikacyjnych oraz ciekawymi pomysłami na dalsze aktywności PR. Wierzymy, że wspólnie uda nam się realizować strategię komunikacji, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i nowe formaty. Doceniamy doświadczenie agencji i z nadzieją patrzymy na naszą współpracę – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa Provident Polska.
Clear Communication Group odpowiada za media relations, komunikację korporacyjną – w tym tematy ESG i CSR, wsparcie projektów z obszaru employer brandingu, komunikację produktową oraz działania związane ze wzmacnianiem i ochroną reputacji.
– Provident to niekwestionowany lider w swojej branży – dynamicznie rozwijająca się instytucja finansowa, która łączy ambitne cele biznesowe z odpowiedzialnością. Jej konsekwencja w umacnianiu pozycji rynkowej, odważne rozwijanie portfolio produktów i usług oraz otwartość na nowe rozwiązania komunikacyjne stanowią dla nas inspirujące wyzwanie. Jako agencja z niemal 15-letnim doświadczeniem, dla której komunikacja finansowa jest jednym z filarów kompetencji, cieszymy się, że nasze podejście i propozycje zostały docenione. Dziękujemy za zaufanie – mówi Anna Nalewajk-Duma, partnerka zarządzająca w Clear Communication Group.
Współpraca między firmami rozpoczęła się w czerwcu br. i obejmuje zarówno działania strategiczne, jak i bieżące wsparcie komunikacyjne. Prace na rzecz klienta po stronie agencji koordynuje Radosław Pupiec, menedżer projektów.
Clear Communication Group działa na rynku od 2011 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, rynku usług profesjonalnych – finansach, nowych technologiach, retail, e-commerce czy logistyce, a także komunikacji zmiany oraz komunikacji kryzysowej.
Provident i Clear Communication Group
Provident wybiera Clear Communication Group do obsługi PR