Komunikaty prasowe
Provident Polska stawia na nowy wygląd kart kredytowych. Nowoczesny projekt graficzny utrzymany jest w charakterystycznych kolorach marki. Firma kładzie również nacisk na zwiększenie ich funkcjonalności, większe bezpieczeństwo i zgodność z wymogami ustawy o dostępności.
Funkcjonalność i estetyka
Nowością w wyglądzie kart Provident jest pionowy układ, który łączy atrakcyjny wygląd z praktycznym użytkowaniem. W ramach odświeżonej szaty graficznej, został wprowadzony także system wizualnego rozróżniania kart w zależności od kanału sprzedaży – niebieska Provi Sm@rt i zielona Provi Smart agent. Ma to na celu ułatwienie klientom jasnego powiązania produktu z odpowiednim kanałem dystrybucji – cyfrowym lub za pośrednictwem doradcy.
– Chcemy, aby nasze produkty były nowoczesne nie tylko z wyglądu, ale przede wszystkim funkcjonalnie. Dlatego bardzo ważnym aspektem jest dla nas zapewnienie bezpieczeństwa i dostępności dla wszystkich klientów – mówi Marcin Kamiński Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych Provident Polska.
Jedną ze zmian jest wprowadzenie tzw. blind notch, czyli specjalnego wycięcia na krótszym boku karty płatniczej, które ma ułatwić osobom niedowidzącym i niewidomym intuicyjne włożenie jej do bankomatów i terminali. Ponadto dla zwiększenia bezpieczeństwa, jak i estetyki, wszystkie dane karty zostały przeniesione na jej rewers, a miejsce na podpis zniknęło, co jest zgodne z najnowszymi trendami w branży płatniczej.
Provident stawia na rozwój kart kredytowych
Od listopada 2024 roku, dzięki otrzymaniu licencji Krajowej Instytucji Płatniczej (KIP) od Komisji Nadzoru Finansowego, Provident Polska aktywnie rozwija segment kart kredytowych, czego przykładem jest wprowadzenie nowej linii produktów. Jak podkreśla Marcin Kamiński, Provident Polska uważa ten kierunek za kluczowy dla przyszłości firmy.
– W niespełna 3 lata wydaliśmy około 240 tysięcy kart kredytowych. Obecnie odpowiadają one już za połowę bilansu Providenta, a ich udział nadal dynamicznie rośnie. W perspektywie najbliższych trzech lat przewidujemy, że ta kategoria produktów osiągnie nawet 75 proc. całego bilansu firmy – dodaje Marcin Kamiński.
Wszystkie działania Provident Polska – od nowego designu kart kredytowych po edukację klientów – mają na celu zapewnienie produktów funkcjonalnych, estetycznych i dostępnych dla każdego. Rozwój tego segmentu wpisuje się w długoterminową strategię firmy, w której nowoczesność łączy się z troską o komfort i bezpieczeństwo klientów.
Provident Polska zmienia wygląd kart i wprowadza udogodnienia dostępności
Provident nowe wzory kart