Komunikaty prasowe

Pozostałe informacje
04 lis 2025, 11:08

Provident ponownie zaprasza na ulicę Finansową – nowe produkty, nowi bohaterowie, te same wartości

Z początkiem listopada wystartowała nowa kampania telewizyjna Providenta – druga odsłona platformy komunikacyjnej „Ulica Finansowa”, która w przystępny i pozytywny sposób pokazuje, że za finansami kryją się prawdziwe ludzkie historie. W nowych spotach pojawili się zupełnie nowi bohaterowie, reprezentujący różne pokolenia i style życia, a ich historie łączą wspólne wartości: odpowiedzialność, relacje i realizacja marzeń z pomocą produktów Providenta. Po raz pierwszy na tak dużą skalę Provident zdecydował się na komunikację kart kredytowych, które dostępne są dla konsumentów za pośrednictwem doradcy oraz w pełnym procesie on-line.

W jesiennej kampanii pojawią się trzy nowe historie. Ignacy – młody pasjonat muzyki, który dzięki karcie Provi Sm@rt  spełnia marzenie o zakupie gitary. Sylwia i Darek Kartowscy, małżeństwo z ulicy Finansowej, korzystają z karty Provi Smart, by rozwijać swoje pasje i z odwagą wejść w świat social mediów – zainspirowani młodszym pokoleniem, które pokazuje im cyfrowe możliwości bez barier wiekowych. Kasia i Tomek Pomysłowscy dzięki pożyczce bezProvizji z odroczoną spłatą, stworzyli przestrzeń, w której rodzina spędza czas razem – przy wspólnych grach, rozmowach i śmiechu. Nowy pokój dzieci stał się miejscem wspólnej zabawy i odkrywania świata gier, które łączą pokolenia.  W kampanii pojawiają się również Zuza i Kacper – młoda para, która dzięki pożyczce krótkoterminowej „naChwile” szybko uporała się z domową usterką. Ich historia pokazuje, że nie zawsze trzeba kupować nowy sprzęt, co doskonale wpisuje się w współczesny trend dawania przedmiotom drugiego życia i odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji.

Ulica Finansowa to miejsce, w którym historie naszych klientów są inspiracją i pokazują, że finanse nie muszą być tematem skomplikowanym czy stresującym. Są po prostu elementem życia, w dodatku takim, który wspiera realizację planów, pasji i relacji. W nowej odsłonie kampanii pokazujemy różnorodność naszych klientów i sytuacji, z jakimi się mierzą i stawiamy na jeszcze większą inkluzywność poprzez dodanie do historii opowieść o kartach kredytowych – Artur Zabielski, Dyrektor Pionu Marketingu, Członek Zarządu Provident Polska.

Każda z historii niesie ze sobą inny, uniwersalny przekaz – o międzypokoleniowej współpracy, wspólnych chwilach i odkrywaniu nowych możliwości. Kampania pokazuje, że niezależnie od wieku, stylu życia czy doświadczeń, klienci Providenta mają wspólną potrzebę – poczucie bezpieczeństwa
i swobody w realizacji własnych planów.

Provident od lat towarzyszy klientom w ważnych momentach życia. W nowej kampanii podkreślamy, że za każdą pożyczką czy kartą kredytową stoją ludzie i ich potrzeby, emocje i marzenia. To właśnie te historie budują prawdziwy sens finansowania dostępnego, elastycznego i dopasowanego do potrzeb – dodaje Artur Zabielski.

Nowa kampania utrzymana jest w spójnym, rozpoznawalnym stylu marki, z pozytywnym nastrojem i lekkim humorem. Charakterystycznym elementem pozostaje język marki, oparty na zabawie słowem, który podkreśla optymistyczne przesłanie Providenta: „I jest dobrze”. Na uwagę zwraca komunikowana oferta kart kredytowych, z promocją do końca listopada w ramach Black Weeks ze zwrotem 1500 zł oraz nowa pożycza bezProvizji z odroczoną ratą – teraz pierwszą ratę klienci będą spłacać po 2 miesiącach od daty podpisania umowy.

Za materiały kreatywne odpowiada agencja Plej, wyprodukowane przez Papaya Films, a za zakup mediów TV oraz VOD dom mediowy OMD. Kampanię w internecie zaplanowała i zakupiła agencja Sales&More. Spoty będą emitowane w telewizji, digitalu oraz social mediach.

 W ramach odświeżonej platformy kampanii reklamowej przygotowano spoty reklamowe:

Pliki do pobrania