Komunikaty prasowe

Nagrody i wyróżnienia
05 lis 2025, 08:48

Provident Polska kolejny raz z tytułem Top Marka

Provident Polska już po raz ósmy został wyróżniony jako najsilniejsza marka w branży pożyczkowej. Brandy wyłaniane w ranking Top Marka magazynu „Press” oraz Instytutu Monitoringu Mediów oceniane są przez pryzmat obecności i wizerunku w mediach.

Utrzymanie pozycji lidera w zestawieniu Top Marka to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też zobowiązanie do dalszego realizowania wiarygodnych i transparentnych działań, które będą zrozumiałe dla każdego odbiorcy. Otwarta komunikacja, oparta na faktach to podstawa budowania zaufania, zarówno wobec marki, jak i całego sektora. Wyniki tegorocznego zastawienia potwierdzają, że takie podejście przynosi realne efekty i wzmacnia naszą pozycję jako odpowiedzialnego uczestnika rynku – podkreśla Karolina Łuczak, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska.

Provident od lat konsekwentnie realizuje misję wspierania edukacji finansowej i promowania świadomych finansów osobistych, budując tym samym zaufanie i wiarygodność w sektorze pozabankowym. Jednym z kluczowych elementów tych działań jest Barometr Providenta - cykliczne badanie opinii, które stanowi cenne źródło wiedzy o nastrojach społecznych i postawach finansowych Polaków. Regularne publikacje wyników badania w mediach przyczyniają się do merytorycznej dyskusji o kondycji finansowej polskich gospodarstw domowych. Dzięki takim inicjatywom Provident Polska aktywnie wspiera rozwój odpowiedzialnej i przejrzystej komunikacji branży pożyczkowej.

Top Marka to największe na polskim rynku badanie siły brandów w prasie i internecie. Raport przygotowany przez magazyn „Press” oraz Instytut Monitorowania Mediów corocznie wyłania najpopularniejsze w mediach marki korporacyjne, produktowe i pro bono. Tegoroczne badanie objęło ponad 1,3 mln informacji prasowych, 10,1 mln publikacji internetowych oraz 17,1 mln postów w mediach społecznościowych. Wyłoniono 500 marek z 50 najczęściej opisywanych branż, a następnie wzmiankom o każdej z nich przypisano impact (potencjalny zasięg), indeks sentymentu (biorąc pod uwagę wydźwięk wzmianek: pozytywny, neutralny lub negatywny) oraz siłę marki (ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu).

Pliki do pobrania