Komunikaty prasowe

Klienci Providenta czują się dobrze poinformowani
Pozostałe informacje
12 lut 2014, 14:01

Klienci Providenta czują się dobrze poinformowani

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Klienci Providenta czują się dobrze poinformowani
Mieszkańcy Górnego i Dolnego Śląska oraz Opolszczyzny to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?
Raport You Gov
07 lut 2014, 15:43

Mieszkańcy Górnego i Dolnego Śląska oraz Opolszczyzny to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają swoją kondycję finansową?

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Mieszkańcy Górnego i Dolnego Śląska oraz Opolszczyzny to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?
Mieszkańcy Polski Zachodniej to urodzeni optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?
Raport You Gov
07 lut 2014, 15:34

Mieszkańcy Polski Zachodniej to urodzeni optymiści. Jak klienci Providenta oceniają swoją kondycję finansową?

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Mieszkańcy Polski Zachodniej to urodzeni optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?
Mieszkańcy Polski Wschodniej to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?
Raport You Gov
07 lut 2014, 15:23

Mieszkańcy Polski Wschodniej to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają swoją kondycję finansową?

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Mieszkańcy Polski Wschodniej to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?
Mieszkańcy Polski Północnej to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?
Raport You Gov
07 lut 2014, 14:04

Mieszkańcy Polski Północnej to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają swoją kondycję finansową?

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Mieszkańcy Polski Północnej to umiarkowani optymiści. Jak klienci Providenta oceniają  swoją kondycję finansową?

Raporty CSR

Raport Społeczny to kompendium wiedzy o naszej działalności w takich obszarach jak:

 

  • społeczne zaangażowanie,
  • promocja standardów rynkowych,
  • relacje z klientami,
  • partner w biznesie (dostawcy),
  • odpowiedzialne pożyczanie,
  • miejsce pracy,
  • środowisko naturalne.

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa