Miłe wspomnienie :-)
— Provident Polska (@Provident_PL) July 30, 2025
🏆🪽 Rok temu nasze cykliczne badanie #BarometrProvidenta zostało uhonorowane nagrodą #PRWings dla najlepszych projektów PR w Polsce, przyznawaną przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations #SAPR. (Więcej: https://t.co/88DMNxkbho)https://t.co/IWwWtEeU1n
Zobaczcie, jak zareagowała wtedy nasza kierowniczka komunikacji i rzeczniczka prasowa @Karola_Luczak 🔥
— Provident Polska (@Provident_PL) July 30, 2025
🤞 Trzymaliście kciuki i zadziałało! 😉 Trzymajcie więc i teraz, bo w tym roku też wystartowaliśmy po kolejną statuetkę #PRWings - z innym projektem!
Real Time Marketing (RTM) to wykorzystywanie w promocji "gorących" tematów.
— Provident Polska (@Provident_PL) July 29, 2025
❓ Czy powinny być jakieś granice?
❓ Czy są zderzenia, których nie warto wykorzystywać?
❓ Czy zawsze zyskujemy na podczepieniu się pod gorący temat?
❓Kiedy warto zareagować i jak to robić z wyczuciem?
Raport Społeczny to kompendium wiedzy o naszej działalności w takich obszarach jak: