Komunikaty prasowe

Produkty markowe vs. tańsze zamienniki - testują Youtuberzy z "Co z tym hajsem?!"
Co z tym hajsem?!
28 sty 2019, 08:54

Produkty markowe vs. tańsze zamienniki - testują Youtuberzy z "Co z tym hajsem?!"

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Produkty markowe vs. tańsze zamienniki - testują Youtuberzy z "Co z tym hajsem?!"
36 proc. Polaków ocenia, że kondycja finansowa ich rodziny polepszyła się
Raport GfK
28 sty 2019, 08:52

36 proc. Polaków ocenia, że kondycja finansowa ich rodziny polepszyła się

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu 36 proc. Polaków ocenia, że kondycja finansowa ich rodziny polepszyła się
Plan zrealizowany -  30 Zaczytanych Bibliotek Providenta i Fundacji Zaczytani.org
Odpowiedzialny biznes
11 sty 2019, 09:36

Plan zrealizowany - 30 Zaczytanych Bibliotek Providenta i Fundacji Zaczytani.org

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Plan zrealizowany -  30 Zaczytanych Bibliotek Providenta i Fundacji Zaczytani.org
Oszczędzanie dla opornych wg youtuberów "Co z tym hajsem?!"
Co z tym hajsem?!
10 sty 2019, 11:03

Oszczędzanie dla opornych wg youtuberów "Co z tym hajsem?!"

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Oszczędzanie dla opornych wg youtuberów "Co z tym hajsem?!"
Barometr Providenta – na co wydamy najwięcej pieniędzy w 2019 roku?
Barometr Providenta
08 sty 2019, 08:15

Barometr Providenta – na co wydamy najwięcej pieniędzy w 2019 roku?

Czytaj więcej Ciąg dalszy artykułu Barometr Providenta – na co wydamy najwięcej pieniędzy w 2019 roku?

Raporty CSR

Raport Społeczny to kompendium wiedzy o naszej działalności w takich obszarach jak:

 

  • społeczne zaangażowanie,
  • promocja standardów rynkowych,
  • relacje z klientami,
  • partner w biznesie (dostawcy),
  • odpowiedzialne pożyczanie,
  • miejsce pracy,
  • środowisko naturalne.

Kontakt dla mediów

Zdjęcie Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa