Real Time Marketing (RTM) to wykorzystywanie w promocji "gorących" tematów.
— Provident Polska (@Provident_PL) July 29, 2025
❓ Czy powinny być jakieś granice?
❓ Czy są zderzenia, których nie warto wykorzystywać?
❓ Czy zawsze zyskujemy na podczepieniu się pod gorący temat?
❓Kiedy warto zareagować i jak to robić z wyczuciem?
@NowyMarketing zapytał o to ekspertów i praktyków.
— Provident Polska (@Provident_PL) July 29, 2025
Jedną z zaproszonych jest nasza koleżanka Aleksandra Malicka, Kierownik Marketingu Mediów Tradycyjnych i Digitalowych w Provident Polska. 👏👏👏
Polecamy: https://t.co/VZPsLWyj6d
💳 Większość Polaków finansuje urlop z bieżących środków, ale 40,2% wspiera się kartą kredytową, żeby część wydatków odłożyć w czasie lub rozłożyć na raty.
— Provident Polska (@Provident_PL) July 28, 2025
💰 Najchętniej wybieraną formą płatności (71%) jest jednak gotówka.
Więcej w #BarometrProvidenta:https://t.co/Ws2qfKzZtG pic.twitter.com/DxMNzYVYYG
Raport Społeczny to kompendium wiedzy o naszej działalności w takich obszarach jak: